RSS

Suncatcher

26 Noi

DSC05330

V-am mai incantat cu suncatcher. De data asta ne-am gandit sa facem unul cu fulgi de nea. Prima data am confectionat cate un fulg din hartie alba .

L-am asezat pe suprafata de lucru , de obicei hartie cerata, dar de data asta nu am avut, sau folie de aluminiu. Am folosit lipici transparent amestecat cu sclipici si am pictat fulgul cu acest amestec.

Pentru rama am folosit ramele acelea de sustinut etamina cand se fac proiecte de cusut. O rama pentru fiecare copil(se pot folosi si rame mai vechi pe care le personalivazati ;prin pictura, cu mult sclipici, etc).Am dat marginea ramei cu lipici si am lipit pe ea o folie transparenta de plastic ( se poate folosi cu succes si hartie cerata).Am lasat la uscat si cand fulgul a fost acoperit cu lipici, l-am luat de pe suprafata de lucru si l-am lipit in centrul foliei. Am mai dat un strat de lipici peste fulg si restul foliei si am mai presarat sclipici. DSC05333

Am decupat partea de plastic ramasa pe margini si am lasat totul la uscat .

Si cam asa arata unul dintre suncatchers. Soarele  nu mai bate direct pe geam, asa ca mi-a fost greu sa ii surprind frumusetea.Cand le-am pus snurulet ma gandeam ca pot fi cadouri ideale pentru cei dragi; ceva facut cu mult drag pentru cei dragi!

DSC05342Spor la treaba si sa aveti parte de o iarna lina de lumina si caldura!

 

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
