RSS

Bradulet ,bradut dragut-decor de iarna

02 Dec

DSC05388

Ceva simplu pentru un perete neimpodobit. Nu doar ca aveam un perete neimpodobit deasupra semineului dar din nefericire am ramas si fara semineu.Acum am si pestera in locul semineului si inca imi storc creierii cum sa o infrumusetez. Asadar m-am gandit sa distrag atentia de la pestera, un pic mai sus, pe perete.Impodobesc intotdeauna suportul de de-asupra semineului dar anul acesta m-am gandit la ceva diferit si inca nu am reusit sa finalizez ghirlanda.

Asadar, am ales niste bete subtiri ( le-am cumparat, dar se pot folosi orice bete din natura- la noi natura nu mai e disponibila la ales din cauza iernii) si le-am taiat in ordine crescatoare/descrescatoare.

DSC05390

Le-am infasurat in zapada pentru decor- niste firicele mici scipicioase. Pentru a fixa „zapada” pe bete am folosit pistolul de lipit.

Cu  fir de pescuit si am legat betele intre ele sub forma unui brad, folosind doua fire paralele.Le-am innodat si le-am fixat bine si apoi am pus si un pic de lipici ca sa nu se miste prea tare.

Varful l-am legat cu o panglicuta astfel incat sa pot atarna bradutul de aceasta panglica.Si apoi am trecut la impodobit.

Inca nu e finalizat si acum uitandu-ma la poza ma gandeam ca randul de jos ar putea fi altfel. Am niste gloguri sub forma de cadouri si cred ca le voi inlocui ; sa avem si cadouri sub brad, nu?Pentru celelalte randuri am nevoie de agatatori, asa ca trebuie sa fug pana la magazin.

DSC05391
Pentru inspiratie puteti apela cu succes la Pinterest. Eu m-am uitat la doua poze total diferite si mi-a venit aceasta idee!

Actualizare:DSC05402

Sa aveti parte de o iarna frumoasa si plina de lumina!

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “Bradulet ,bradut dragut-decor de iarna

  1. floridemandarin

    2 Decembrie 2013 at 9:35 AM

    Foarte frumos brădulețul! Dar i-ar sta bine cu un șemineu dedesubt!🙂 Îl reconstruiți?

     
    • Adela

      2 Decembrie 2013 at 10:25 AM

      I-ar sta f. bine cu un semineu …inca suntem in cautare…..

       
  2. Simona

    3 Decembrie 2013 at 7:48 AM

    Ce frumos e!

     
    • Adela

      3 Decembrie 2013 at 8:21 AM

      Multumesc, Simona!! Si nu e greu de facut si se pot improviza si alte variante!

       
  3. violeta.argatu

    3 Decembrie 2013 at 1:39 PM

    super idee!!!

     

Lasă un răspuns

 
