RSS

Calendar de Advent

03 Dec

DSC05387

De obicei facem acest lucru impreuna, insa ieri am fost foarte incantate sa impodobim pomul. Cot la cot ne-am adunat in jurul pomului, ne-am pus muzica de sezon si ne-am pregatit casa. Cat timp fetele au pus ornamentele pe brad eu am decorat casa scarilor si dupa toate astea ne-am odihnit ca doar era duminica. Le-am intrebat daca vor sa faca un proiect dar au decis sa se joace si sa se relaxeze si am zis ca e mai mult decat acceptabil, ca doar si eu stiu sa lipesc.Si sa va aratam si rodul muncii noastre in caz ca ati pierdut pozele de pe FB.

Pentru a confectiona un  calendar ca al  nostru, aveti nevoie de:

  • felicitari vechi de Craciun/iarna
  • o coala cu o mica poezioara explicativa
  • lipici
  • un clopotel
  • hartie pentru facut un lant cu 24 de inele

 

DSC05398Am folosit doua felicitari. Mijlocul continea un mesaj si am lipit coala cu poezioara peste mesaj.Sa va dam si versurile:

Each night before Christmas
After stories have been read,
Take off one loop
And then hop into bed.
 
When Christmas will come
‘This easy to tell,
For that is the day
You come to the bell.

Autorul nu il cunosc,poezioara o am de la scoala, de unde si inspiratia calendarului.

Am gaurit partea de jos si cu un snur am agatat de felicitare un clopotel, de clopotel am agatat lantul cu cele 24 de inele , facut dintr-o hartie cu imagine de sezon.

DSC05399Calendarul l-am lipit pe usa de la camera lor. Fiecare cu calendarul ei.Nu contine surprize si nici dulciuri. Sa va spunem care e traditia noastra:in fiecare seara dupa ce citim povesti de sezon ( am reusit sa organizez un raft cu carti doar despre Craciun si iarna) indepartam un inel din lant, pana in seara de Craciun.

DSC05400

Va dorim sa aveti parte de zile frumoase si spor in tot ceea ce faceti in a va pregati pentru sarbatorile care se apropie!

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
