RSS

Sa facem sapun impreuna cu cei mici

04 Dec

DSC05366Reteta am gasit-o pe Scholastic pe care il indragim nespus pentru nenumaratele si minunatele sale carti.Am folosit reteta lor si va voi da cantitatile in sistemul metric pentru a va fi mai usor. Asadar, aveti nevoie de :

-4 pliculete de gelaatina ( initial am crezut ca ei au folosit in reteta lor gelatina aceea colorata cu diferite gusturi si cred ca data viitoare am sa incerc sa fac aceste sapunuri cu un astfel de pachet sa vedem ce iasa)

-o lingurita de sare

-120 ml de sapun lichid

-180ml de apa fierbinte

-colorant (optional)

1. Puneti gelatina intr-un castron si adaugati apa fierbinte ( trebuie sa fiarba cand o turnati peste gelatina).DSC05367

2.Amestecati usor pana ce gelatina se dizolva.

3.Intr-un alt castron amestecati apa cu sarea si amestecati pana sarea se dizolva.

4.Amestecati continutul celor doua castroane ; peste acest amestec turnati sapunul lichid si amestecati bine. Puteti adauga si culoare tot acum.

Noi am impartin in doua continutul si am colorat cele doua parti roz si albatru apoi am turnat continutul intr-o tava de sticla.

DSC05368

Folositi o tavita mai mica, pentru ca sapunul sa fie un pic mai gros. Dati la frigider pentru aproximativ doua ore si apoi puteti sa taiati forme cu formele de fursecuri/plastilina sau cu cutitul.DSC05369 Sapunul se dezlipeste usor de tava.

DSC05373Spor la treaba si nu uitati ca aceste mici sapunuri le puteti darui celor dragi cu ocazia sarbatorilor ce se apropie. Folositi un ambalaj transparent si minunatul cadou va fi de efect!

Sapunul trebuie ferit de aer altfel se usuca si devine scortos.

 

Etichete: , , , , , ,

8 responses to “Sa facem sapun impreuna cu cei mici

  1. Csilla

    4 Decembrie 2013 at 1:54 PM

    Ce gelatina ai folosit? Superbe au iesit!

     
  2. Doina

    5 Decembrie 2013 at 12:44 AM

    Buna, gelatina de gatit? dar ce colorant?

     
    • Adela

      5 Decembrie 2013 at 7:31 AM

      Sigur, gelatina de gatit si colorant alimentar sau se poate lasa asa daca sapunul lichid e colorat , culoarea va fi pastelata.

       
      • Doina

        5 Decembrie 2013 at 7:38 AM

        Multumescccc

         
      • Adela

        5 Decembrie 2013 at 7:50 AM

        Cu multa placere si mult spor!!

         
  3. floridemandarin

    5 Decembrie 2013 at 2:45 PM

    Foarte fain! si e fain de spalat pe maini? Mai ales pentru cele alergice la antibacteriene ca ale mele?🙂

     
    • Adela

      5 Decembrie 2013 at 3:05 PM

      E destul de fain si super fin si alunecos!!🙂

       

Lasă un răspuns

 
