RSS

Daruieste darul de a darui 2013

10 Dec

DSC05503

V-am mai povestit noi de darul acesta de a-i invata pe cei mici, nu doar sa confectioneze diferite daruri dar sa invete sa le si daruiasca. Cei mici se indragostesc pe loc de micile lor creatii si uneori le e greu sa le daruiasca; uneori le e greu chiar daca li s-a adus la cunostinta in prealabil ca acesta este scopul activitatii. Cand isi vad micile creatii, ei doresc sa le pastreze;rodul  muncii lor.

Acelasi lucru l-am patit si noi, chiar daca fetele au stiut de la inceput ca aceasta activitate a fost dedicata in totalitate confectionarii unor daruri de Craciun pentru membrii familiei.Cand au vazut rodul muncii au fost foarte mandre si si-au dorit sa pastreze toate darurile.

Le-am zis ca pentru tot efortul depus sunt indreptatite sa pastreze un dar pentru ele (obiect) plus ceva de rontait( dulciuri).Restul darurilor planificam chiar azi cum sa le impachetam si cui sa le daruim.

DSC05505Acesta activitate de 4 ore s-a desfasurat la scoala, in afara orelor , duminica de la ora 2:00 la 6:00. Coordonatorii au fost voluntari ( parinti) din cadrul grupului de cercetase ( Girls Scouts).Liderii grupurilor au ajutat fetitele sa confectioneze aceste daruri. Fiecare lider avea o masa iar fetele au fost impartite in grupuri de cate 5-6 si pe rand treceau pe la fiecare masa , isi realizau darul si apoi era pus intr-o punga. Fetele au reusit sa realizeze aproximativ 10 lucruri care pot fi daruite: candela, borcan cu pernita pentru ace ( eu am fost insarcinata la masa cu pernita pentru ace), ir de buze si crema abraziva( cea din borcanul mare, contine zahar brun si ulei de masline),ornamente de brad, coliere, breloc pentru chei, prajituri ornate ( care au fost savurate deja),fulare ( azi sunt purtate de fete) .

Ca sa le conving sa isi puna in aplicare telul , azi voi merge la magazin si vom alege cutiute si etichete pentru a impacheta micile daruri, poate asa le va fi mai usor sa se desparta de ele si sa le daruiasca cu drag(vom folosi si materiale reciclavilepentru impachetat, gasite prin casa).Daca  nu vom reusi va trebui sa facem alte daruri si nu cred ca ne va fi greu sa realizam dubluri la ceea ce au facut deja. Ideile au fost nemaipomenite,  liderii s-au bucurat de munca cu fetele si fiecare are un moment favorit din acea zi. Momentul meu favorit nu il pot numi chiar asa, dar imi voi aminti cu drag de aceasta zi in care nu doar ca era sa imi lipesc degetele de capacele borcanelor dar mi le-am si ars. Fetele s-au asigurat de fiecare data ca sunt ok si cu siguranta au apreciat ajutorul si grija pe care le-am purtat-o ca ele sa nu se arda. Au fost rabdatoare, grijulii si s-au comportat exemplar, si-au asteptat randul si au realizat borcanase foarte frumoase!DSC05504
Va dorim mult spor in pregatirile pentru sarbatorile care se apropie atat de repede si nu uitati sa ii invatati pe cei mici darul de a darui ( sau macar sa incerce sa daruiasca).

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
