RSS

Am invatat sa tricotez

30 Ian

DSC06053

Daca harnicutele voastre doresc sa descopere lumea noua a tricotatului va sugerez sa va feriti de acest set care la prima vedere pare pueril ( si chiar este pentru fetitele care stiu deja sa tricoteze ) insa nu il recomandam pentru cele care sunt tocmai la inceput.
Chiar si pentru cele care au tricotat deja nu il recomandam ca set. Ata si acele se pot refolosi dar nu impreuna. Acele sunt prea groase pentru ata care se ofera in acest set. Imi plac acele insa daca sunt folosite cu ata mai groasa. Sunt usor de apucat cu mainile si maleabile. Ata se poate folosi cu alte ace insa pe noi ne-a dezamagit culoarea, care nu s-a potrivit deloc cu ata de pe ambalaj(Tia a fost foarte dezamagita ca verdele era prea inchis la culoare).
DSC06054Nu sunt sigura ca ata ajunge pentru un ursulet si un fular asa cum se precizeaza in instructiuni, dar intotdeauna putem umbla la sursa mea de ate. Daca ar fi sa mai aleg inca odata, sa cumpar acest set nu l-as mai cumpara ( chiar daca l-am luat la jumatate de pret). 
Si am purces la lucru!
Tia primise anul trecut de la Iepuras un scul de ata de tricotat , nu cu mult mai groasa decat cea din setul de mai sus insa aceasta ata e mult mai pufosa si un pic mai elastica. Am vrut sa ii dau niste ace de metal si mi-am adus aminte ca in momentul in care eu invatasem sa tricotez, nu imi placeau aceste ace pentru ca scartaiau. Aveam niste ace de bambus dar sunt si acelea foarte groase. Mai aveam niste ace improvizate din bambus ( le-am cumparat ca bete de frigarui insa cu intentia sa le transform in ace de tricotat sosete- imi trebuiau urgent si nu am ajuns la magazinul de crafturi, deci am improvizat si s-au dovedit a fi foarte utile si super ieftine). Am intrebat-o pe Tia ce doreste sa tricoteze si a vrut o caciula dar nu am vrut sa ii incep un proiect care i se va parea imposibil de terminat , asa ca i-am sugerat sa isi faca o cordeluta cu fundita.

DSC06055Am incpeut cu cordeluta dar cred ca vom schimba planul si vom tricota fundita prima data. I-am pus 8 ochiuri si i-am aratat cum se tricoteaza ochiurile si cu toate ca nu mai tricotase niciodata, mainile ei au reactionat foarte natural si a prins totul foarte usor, de parca ar fi invatat inainte sa tricoteze.

Sunt foarte mandra de ea si ma bucur extrem de mult ca am reusit sa ii ofer ocazia sa duca mai departe acest dar de a face minuni cu cele doua maini ale ei. Nu stiu daca va indragi tricotatul la fel de mult cum il indragesc eu dar a mai primit un mic dar de la mine, un dar pe care il vom pastra intre mama si fiica.

Mult spor in tot ceea ce faceti si nu uitati sa daruiti copiilor vostri cele mai pretioase daruri pe care voi le detineti!!

 

 

Etichete: , , , , , ,

4 responses to “Am invatat sa tricotez

  1. floridemandarin

    30 Ianuarie 2014 at 12:38 PM

    Waw…cu așa scule aș învăța și eu :)) deși nu-s chiar înafară😀

     
    • Adela

      30 Ianuarie 2014 at 2:25 PM

      Acum ramane doar sa exersam!!

       
  2. Antoaneta

    30 Ianuarie 2014 at 1:08 PM

    amintiri din copilarie…
    bravo, Tia!!!

     
    • Adela

      30 Ianuarie 2014 at 2:26 PM

      Toti ar trebui sa avem astfel de amintiri!!!

       

Lasă un răspuns

 
