RSS

Gumilastic

12 Mar

Ati vazut? Ati auzit de micutele inele elastice?

DSC06330Si daca e vorba de „magic”, cu putina experienta puteti trece de la proiecte foarte simple la unele destul de complicate care par a purta urma magiei. Noi suntem inca in faza de inceput cu toate ca fetele au primit fiecare cate un set de astfel de inele elastice, de la Mos. Au facut bratari, inele si  coliere. Seturile, contin de obicei, cateva sute de inele si un instrument de lucru, care seamana cu un ac de crosetat. Cele mai complicate au diferite „masinarii”, cu care se pot face modele mai complicate iar schitele abunda on line. Inelele sunt foarte viu colorate si pe langa culorile traditionale, puteti gasi si inele „glow in the dark”, cu sclipici in ele, metalice etc. Se gasesc si pandantive sau puteti sa va faceti chiar voi aceste pandantive.

Khloe , cu toate ca i-am aratat cum sa foloseasca instrumentul, prefera sa lucreze fara el si pana se plictiseste are unda verde de la mine; trebuie sa ai manute mici si rabdatoare pentru a „lega” inelele intre ele , plus isi dezvolta musculatura mica a mainii.Si iata munca Lui Khloe.DSC06331 Planul ei e sa faca multe bratari si coliere si in noiembrie sa le vanda la targ. Good luck, Khloe!!

Spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: , , , , , ,

10 responses to “Gumilastic

  1. Laura Frunza

    12 Martie 2014 at 8:51 AM

    Maaaama,ce complicat pare🙂 Copiii sunt mai destepti decat noi, asta clar🙂 Eu n-as fi reusit sa fac nimic din ele.

     
  2. Adela

    12 Martie 2014 at 9:35 AM

    I-am tot sugerat lui Khloe sa o ajut dar nu vrea; zice ca e mai usor fara ac. A invatat singura fara ac.

     
  3. vavaly

    12 Martie 2014 at 12:03 PM

    nu m-ar fi dus mintea dacă le-aş fi vazut că sunt făcute din elastice. foarte fain. succes de pe acum la târg !🙂

     
    • Adela

      13 Martie 2014 at 7:20 AM

      Multumim, Valy! Mi s-a parut si mie ca e complicat pentru copii de 5 ani insa cea mare si-a dorit un set si am zis sa incercam.

       
  4. sakura

    12 Martie 2014 at 2:42 PM

    cred ca e prima oara cand vad gumilastic. si ce vad pare mai complicat decat ce as fi eu in stare sa fac🙂
    felicitari fetitei tale, si spor la vanzari.

     
    • Adela

      13 Martie 2014 at 7:21 AM

      Nu e asa de complicat, metoda se bazeaza pe ochiul de crosetat. Actiunea e repetativa ca si un pattern, cred ca de asta ii si place lui Khloe.

       
  5. Simona

    13 Martie 2014 at 3:01 PM

    Complicata treaba! Eu nu cred ca m-as descurca!

     
    • Adela

      13 Martie 2014 at 3:08 PM

      Te-ai descurca cu siguranta!!

       
  6. roxana

    2 Iunie 2014 at 12:26 PM

    va rog,de unde iau si eu un set ca acesta!

     

Lasă un răspuns

 
