RSS

Un copac cu flori

17 Mar

DSC06350

Sau doi copaci cu flori, ca doar doua fete avem la casa.
Aceasta activitate s-a desfasurat pe parcursul a mai multor zile si veti afla de ce.
Prima data am facut rost de niste crengute pe care le-am prins intr-un „buchetel” ca sa obinem coroana copacului iar coditele le-am lasat mai lungi si le-am legat bine ca sa tina de trunchi. Am mai pus inca un bat ca sa fie trunchiul mai stabil si apoi ne-am apucat de munca cea murdara. Folosind gips( am adaugat apa si culoare ca sa obtinem o pasta laptoasa) si niste carpe inmuiate in compozitia de gips, am infasurat trunchiul copacului in aceste carpe . Am lasat la uscat. Munca cea mai grea a trecut si am trecut la urmatoarea parte.
 
Flori din popcorn

DSC06362

Am incercat doua variante, prima a esuat.Aveam un spray cu vopsea pentru textile si am crezut ca daca dam cu spray popcornul se vor colora si vor arata ca niste floricele mov. De colorat s-au colorat dar pentru ca sa iasa mov am folosit cam mult spray iar popcornul s-a scofalcit si n-a ramas nimic din el. 
A doua varianta : spray de par colorat. Am dat popcornul cu acest spray dar de data asta popcornul nu s-a scofalcit, si-a pastrat forma.Am pus pe fiecare floricica lipici cu pistolul de lipit si le-am lipit pe crengute. 
Am lasat-o pe Tia sa foloseasca pistolul, sub atenta mea supraveghere dar dupa un timp a renuntat si m-a lasat pe mine sa  folosesc pistolul iar ea si Khloe doar preluau florile cu lipici si le lipeau dupa plac pe crengute.
Pentru ghiveci am folosit niste borcane decorative, cumparate de la magazinul de arts & crafts in care am pus niste burete-suport ( acela in care se pastreaza tulpinile florilor pentru aranjamentele florale) si am infipt pomisorul la mijloc. In jurul trunchiului am pus niste muschi si iata cum arata primavara la noi acasa!DSC06366
 
O primavara frumoasa va dorim si spor in toate!
 

Etichete: , , , , , , ,

12 responses to “Un copac cu flori

  1. Simona

    17 Martie 2014 at 9:06 AM

    Ce frumoși sunt pomișorii! Săînțeleg că a venit și la voi primăvara?

     
    • Adela

      17 Martie 2014 at 9:07 AM

      Simona, sa nu intelegi asa ceva!! Noi muncim din greu sa o aducem cat de repede.
      Azi ninge si e firg…

       
      • Simona

        17 Martie 2014 at 9:10 AM

        😦 Mă gândeam că e primăvară și la voi. La noi e cald, sper să nu se strice vremea!

         
      • Adela

        17 Martie 2014 at 9:12 AM

        Se apropie si la noi cu pasi inceti. Macar am scapat de -10 grade. Acum stagnam pe la -6. Ieri a fost soare dar tot frig…

         
      • Simona

        17 Martie 2014 at 9:13 AM

        Sper să vină și la voi primăvara cât mai repede.

         
      • Adela

        17 Martie 2014 at 9:15 AM

        O asteptam cu drag!!

         
  2. Machete didactice

    17 Martie 2014 at 10:26 AM

    Un copac cu flori
    Si un colt uitat de cer,
    Un copac cu flori
    Asta-i tot ce va ofer!

     
    • Adela

      17 Martie 2014 at 10:36 AM

      Exact de-acolo am preluat ideea de titlu!!

       
  3. pitici, dar voinici

    17 Martie 2014 at 12:43 PM

    ce idee interesanta si ce rezultat frumos!
    bravo, fetelor!

     
    • Adela

      17 Martie 2014 at 7:32 PM

      Multumim, Antoaneta! Urmeaza sa mai imprimavaram un pic, sa vedem cand avem timp!!

       
  4. Ioana

    18 Martie 2014 at 1:53 AM

    Ce dragutzi sunt!

     

Lasă un răspuns

 
