RSS

Vopsele la conserva

31 Mar

Incet-incet sunt sigura ca vopselele mele isi vor gasi locul pe noul perete dedicat doar lor.In debara, sub un raft am facut loc vopselelor, care de obicei stau la gramada intr-o cutie de plastic si cutia e mereu in calea mea.

Am folosit cutii de conserve( le-am coletat de asta toamna in garaj, insa am ajuns doar la performanta de 4 cutii, asa ca trebuie sa dau un anunt pe la vecini sa ma cadoriseasca cu cutii).Le-am atasat cu fundul de perete si in fiecare am introdus cate un tub de vopsea.Cutiile sunt vopsite in diferite culori si pot potrivi vopseaua la cutia potrivita insa mai avem drum lung pana cand gasim cate o casuta pentru fiecare vopsea. Telul meu e sa ma scap de cat mai multe tuburi de vopsea de marime mica si sa raman doar cu cele mari.DSC06406 Am si pentru cele mici o idee dar trebuie mai intai se termin primul rand de cutii. Peretele va fi un petec de culoare si nu mai trebuie sa scot toate tuburile din cutia comuna ca sa gasesc culorile care mi le doresc si care intotdeauna se intampla sa fie la adancime.

DSC06405

 

Spor in toate !!

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
