RSS

Refolosim oua de plastic

03 Apr

Am facut doua suporturi de lumanari.Ideea am gasit-o aici .

Talpile le-am cumparat din magazin cu toate ca mi le-ar fi putut face sotul ( ar fi fost mai multa munca si pentru 2 talpi mari si inca doua mai mici nu s-a meritat derajul).Le-am vopsit, le-am gaurit la mijloc si am introdus cate un bat pentru a sustine ouale.
DSC06416

 

Am facut gauri oualor de plastic si le-am „insirat” pe bat.Inca nu sunt decisa daca le las in forma initiala sau le vom decora un pic.DSC06417

Si cam asa arata cele doua suporturi pentru lumanari.Decor de sezon si de mare efect!!DSC06415

Spor in toate!!

 

Etichete: , , , , ,

6 responses to “Refolosim oua de plastic

  1. Ioana

    4 Aprilie 2014 at 12:12 AM

    Ce colorate au iesit!

     
    • Adela

      4 Aprilie 2014 at 7:06 AM

      Ioana , noi indragim foarte mult culorile!

       
  2. violeta.argatu

    27 Aprilie 2014 at 7:10 AM

    super

     
  3. Haine copii

    20 Iunie 2014 at 12:20 AM

    Super tare, mulțumesc pentru idee.

     

Lasă un răspuns

 
