RSS

Oua de Paste

04 Apr

DSC06422Am mai decorat noi oua cu tehnica servetelului dar de data asta, am folosit ziar in loc de hartie de orez.Am colorat cu acrilice sase pagini de ziar si le-am lasat la uscat. Paginile au fost colorate astfel incat sa nu acopere tot scrisul.

Dupa uscare, am rupt bucatele mici din fiecare pagina si folosind lipici pentru tehnica servetelului, am lipit aceste bucatele de hartie pe oua de plastic.DSC06424 Se pot folosi si oua de lemn sau chiar cele adevarate.

Puteti folosi aceste oua pentru decorul de Paste.

 

 

DSC06426 Noi le vom folosi pentru suporturile de lumanari la care am lucrat ieri.

Spor in toate !

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “Oua de Paste

  1. floridemandarin

    18 Mai 2014 at 6:39 AM

    Nici o postare nouă?🙂 Unde te-ai pierdut?🙂

     

Lasă un răspuns

 
