RSS

Prima recolta

09 Iul
DSC07432Nu e chiar prima recolta…ar trebui sa spun cea mai asteptata. Salata a fost prima, apoi ceapa verde dar nimic nu pot sa compar cu ridichile. Am smuls cateva ridichi si repede le-am spalat si le servesc la cina.Nu stiu de ce imi plac asa de mult… poate pentru ca imi trezesc amintiri… eu si mama savurand salata de ridichi.
Cu ocazia asta am tras si cu ochiul pe Google sa vad cam cum sta treaba cu ridichile; de ce le-am manca?
Si am gasit cateva motive pentru care e bine sa mancam ridichi:
-elimina toxinele
-protejeaza impotriva cancerului
-contin putine calorii insa sunt bogate in fibre
-hidrateaza si regleaza temperatura corpului mai ales cand e foarte cald afara
-ajuta in cazuri de  indigestie si balonari
-previne anumite boli cum ar fi astmul si bronsitele
-previne infectiile virale datorita continutului bogat in vitamina C
-calmeaza durerile de gat si deschide caile respiratorii ( in cazurile de raceala)
-ajuta la intarirea sistemului imunitar
-ajuta la intarirea oaselor si dintilor
 
Ridichile pot fi pastrate la frigider timp destul de indelungat. Spalati-le bine-bine, curatati-le si taiati-le ( daca doriti, le puteti pastra si intregi) si le puneti intr-o cutie de plastic si le pastrati la frigider.DSC07433Si am uitat sa pomenesc de capsune. Au fost foarte delicioase si toata familia s-a bucurat de savoarea lor, inclusiv cainele, care si-a facut propria carare in gradina si isi culeagea si el o capsuna-doua.
DSC06952
Sa aveti parte de multa sanatate si spor in toate!
 

 

 

 

Etichete:

2 responses to “Prima recolta

  1. flori de mandarin

    13 Iulie 2014 at 8:44 AM

    Sunt delicioase! Și mi-ai lăsat gura apă!

     

Lasă un răspuns

 
