RSS

Adunam cu buretele

11 Iul

Azi avem noroc de o zi racoroasa ( nu prea am asteptat-o ca aveam in plan niste surprize cu apa dar se pare ca trebuie sa aman aceste surprise) si am zis sa ne jucam ceva, dar sa si repetam ce am invatat la scoala. Si m-am gandit ca adunarea mintala ar fi cea mai potrivita; cea pe sarite:din 5 in 5, din 10 in 10 , din 20 in 20, din 25 in 25 si cea cu 50.DSC07444Dar nu le-am spus fetelor despre planul meu si le-am desenat, cu creta colorata, pe cimentul din curte o tinta( ideea mi-a venit terminand sotronul si poate le vopsesc o astfel de tinta sa fie la indemana toata vara).Si pentru ca mi-am dorit sa adune cat mai multe puncte, ca sa adune cat mai mult, am imbibat un burete cu apa si le-am zis sa arunce buretele si sa tinteasca punctele cele mai mari. Bineinteles ca nu au tintit exact cincizeciul dar buretele unde cadea, acolo se plostea, nu mai sarea de ici colo ca si piatra.Fiecare si-a ales pentru casuta(locul de unde aruncau buretele) o forma geometrica si trebuia sa fie in interiorul ei cand arunca buretele. Pentru burete, am pus in fata lor a galeata plina cu apa.DSC07443 

Jocul a avut un adevarat succes si au fost foarte incantate sa isi adune scorul si sa afle rezultatul final.Scorul il notau dupa fiecare aruncare, pe o pagina de caiet.Data viitoare vom exersa inmultirea cu 2 si cu 3.

Spor la joaca si sa invatati multe!

 

Etichete: , , , , , ,

2 responses to “Adunam cu buretele

  1. flori de mandarin

    13 Iulie 2014 at 8:42 AM

    Ați notat ca la golf🙂 Foarte ingenioasă idee!

     
    • Adela

      13 Iulie 2014 at 8:44 AM

      Golf nu am jucat inca.Nu stiam ca asa se noateaza. Poate ar trebui sa mergem la minigolf sa invatam si golf.

       

Lasă un răspuns

 
