RSS

Thank you

14 Iul

Iata ce mai mesterim noi cand afara e fie prea cald, fie ploua: felicitari. De curand , Tia si-a serbat ziua de nastere si trebuie sa trimita persoanelor care i-au adus cadouri cate o felicitare prin care sa le multumeasca de cadou.Si toate trei ne-am apucat de mesterit. Am facut la felicitari de parca ieseau de pe banda rulanta.Prima data le-am lasat sa stampileze „Thank you !” pe o coala de hartie colorata si apoi cu ajutorul foarfecilor cu model le-am lasat sa decupeze ceea ce au stampilat.Au lipit decupajul pe fata felicitarii si au adaugat 2-3 stickere.DSC07450Si iata produsul final!!

DSC07497

Si cu ocazia asta multumim tuturor celor care ne urmaresc.

                                                  THANK YOU!

Am dori sa cunoastem persoanele  care ne urmaresc din Texas si Wyoming (alfabetrecreativ@gmail.com)! Spor in toate!

 

Etichete: , , , , ,

7 responses to “Thank you

  1. Roxana

    14 Iulie 2014 at 8:00 AM

    Ce frumoase sunt! LA MULTI ANI, Tia!

     
    • Adela

      14 Iulie 2014 at 8:04 AM

      Multumim, Roxana!! Tia s-a gandit azi sa duca una si invatatoarei sa ii multumeasca pentru invataturile „spatiale”.

       
  2. flori de mandarin

    14 Iulie 2014 at 9:49 AM

    Vai dar ce faine v-au ieșit!!! Măi, voi iar ați fost la magazinul un produse de crafting :))) Sunt absolut superbe! Și pe mine m-ar încânta dacă aș primi una! Bravo cu toată inima!

     
    • Adela

      14 Iulie 2014 at 10:13 AM

      Multumim, multumim!! N-am fost la magazinul de crafturi, am intrat doar in proviziile din debara… cica azi mergem la magazin….sa nu uit aparatul sa revin cu niste poze , nu-i asa?

       
      • flori de mandarin

        14 Iulie 2014 at 10:44 AM

        Da da🙂 deci revino cu poze😉 dacă mergi pe acolo! Măcar să-mi alin durerea văzând :d

         
  3. amymohorea

    15 Iulie 2014 at 7:39 AM

    Meritati aplauze….sunt minunate si pe linga asta ne-ati dat o idee minunata..atentia si recunostinta sunt doua lucruri pe care un om nu trebuie sa le uite🙂
    La multi ani micut ingeras…sa fii purtat pe lungul drum pe puful ce aduce numai bucurii….
    ….personal multumim deoarece chiar daca e virtual am primit si noi una din minunatele felictari facute de voi…🙂

     
    • Adela

      15 Iulie 2014 at 7:48 AM

      Multumim mult, Amy!
      Incerc sa le invat pe fetele mele sa fie recunoscatoare pentru tot ceea ce au si sa invete sa multumeasca. Deprinderea de a multumi si-au insusit-o, acum am trecut si la urmatoarea treapta de a face ceva dragut pentru persoanele care s-au gandit la ele.
      Bunica Tiei a fost foarte incantata si a pus-o pe Tia sa puna si data pe felicitare si i-a zis ca o va pastra in vitrina.
      Felicitarile sunt si pentru prietenii nostri virtuali si ne bucuram ca v-ati ales una!!Spor in toate!

       

Lasă un răspuns

 
