RSS

Noi vrem sa vindem acadele

20 Aug

Va mai aduceti aminte cand au vandut fetele, prima data, acadele? Daca va mai aduceti aminte, cred ca va aduceti aminte si cu ce ocazie au vandut acadele. Da!! Iar e vremea curateniei generale si toate lucrurile care nu ne mai trebuie, le-am organizat frumos in garaj si la vale cu ele!!!

Cand au auzit fetele de „garage sale” repede si-au adus aminte de acadele si ambele si-au manifestat dorinta sa vanda din nou acadele. Cand le-am dat unda verde au zis ca de data asta ar trebui sa vanda altceva, ca acadele au vandut. Si ideile au inceput sa zboare : prajiturele, limonada, bratari, florile mele din gradina si multe altele…chiar si lucrurile din garaj. Si pana la urma s-au hotarat ca prajiturile ar fi cele mai indicate si limonada.

Azi ne-am apucat de mesterit ca doar unde ne deschidem taraba? Am scos vopselele mai vechi de la arhiva, am recuperat un ” pallet ” ( nu stiu cum se numeste in limba romana) din gramada de lemne a lui tati si nici nu va inchipuiti ce spor am avut. Una vopsea o scandura, cealalta se balacea intr-o piscinuta(piscinuta pleaca la plimbare cu ocazia „garage sale-ului”).Iata ce munca serioasa ….DSC08236

Apoi l-am asteptat pe tati, cu nerabdare, sa taie „pallet-ul” sa se potriveasca pentru fete. I-am zis sa ii puna doua picioare si o scandura de-asupra si sa o dea din nou la vopsit….Cand i-am povestit de ideea noastra, cu o seara inainte… cica „handyman” (asa il numim noi uneori) nu prea avea vreme de masa noastra.DSC08241 Cand s-a apucat insa de lucru, nu l-am mai putut lua de-acolo;ba sa-i puna o scandura si pe lateral ca sa aiba masa stabilitate ( a pus pana sus , pentru aspect, cica), ba sa ii puna si doua scanduri laterale sa avem unde pune un „banner”, apoi a mai unit si scandurile sa nu ne mai chinuim cu „banner”  si tot asa pana ce a iesit asa cum a vrut el. DSC08242

Abia am reusit sa smulgem capodopera din mainile lui tati, sa o vopsim frumos, inainte de cina si inainte de culcare. Suntem tare incantate de masuta noastra si tare nerabdatoare sa ne apucam maine de prajiturit si de limonada. Maine revenim cu poza finala si cu decorul potrivit!

Spor in toate si va poftim la prajituri si limonada!!

 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “Noi vrem sa vindem acadele

  1. Laura Frunza

    21 August 2014 at 2:36 AM

    Ce taraba minunata v-ati facut! Abia astept poze cu ea plina!

     
    • Adela

      21 August 2014 at 7:02 AM

      Mai avem de adaugat cateva detalii si vom reveni cu poze noi!! Asa ploua la nou!!! Sper sa aiba fetele ocazia sa o foloseasca!!

       
  2. Anonim

    21 August 2014 at 7:07 AM

    Arata super! Mi-ai dat si mie o idee.

     
    • Adela

      21 August 2014 at 7:19 AM

      Multumim si va dorim mult spor si sa ne aratati si noua daca mesteriti asa ceva!

       

Lasă un răspuns

 
