RSS

Dream Big Little Kid-sau cum sa iti atingi visul in 15 pasi mici

30 Sep

Intotdeauna exista un vis. Uneori acest vis e mic-mic si il putem atinge imediat, alteori  ( si aici mai ales la copii ma refer) visul e unul urias, vis la care noi ca adulti am renuntat inca din copilarie, fie ca ne-a retezat cineva aripile, fie ca nu am primit destul suport din partea celor care ne-ar fi putut da primul avant in a ne indeplini uriasul vis. Ati avut un astfel de vis? L-ati tinut ascuns sau l-ati dezvaluit tuturor? V-ati indeplinit visul?

Visele mele nu au fost prea mari. Unul dintre ele a fost sa „ma fac” dascal, al doilea sa ma mut din Romania in Miami ( nu mi-a reusit dar inca nu e pierdut timpul) si al treilea sa am o casuta mica intr-o padure ( asta din urma imi doresc sa nu se fi indeplinit intocmai….casuta putea sa fie in Miami pe malul oceanului).

Cand vine vorba de fetele mele visele difera foarte mult de visele mele.Una viseaza sa locuiasca in Paris, intr-un castel contruit de ea, sa deschida un magazin unde toate produsele vor fi gratuite, sa construiasca un roller coaster din materiale reciclabile si sa zboare.Cealalta vrea sa fie artist ( nu de scena, mai mult catre artele care implica desen/pictura) si bineinteles ca si ea vrea sa zboare.

Si cand vine vorba sa le analizam multi ar avea ca replica: „Imposibil de realizat!” Mai ales daca ne gandim la faza cu zborul.Exact cam asa m-am gandit si eu sa le raspund prima data , sau sa viseze la ceva ce e mai usor de realizat, tinand cont ca nu se refera la zborul cu avionul sau alte aparate de zbor ci la aripi.Si m-am gandit mult daca sa le pun fata in fata cu realitatea si pana la urma m-am gandit ca visele nu sunt ale mele si nu am niciun drept sa le distrug. Copilul care viseaza are dreptul la visele lui, sa le transforme in realitate bineinteles prin multa munca si sa le si schimbe daca asta isi doreste. Niciodata nu voi da vestea trista, cum ca un vis e nerealizabil….finalitatea depinde de persoana cu visul. Daca vrea intr-adevar sa isi vada visul implinit il va vedea! Noi nu avem altceva de facut decat sa ii prescurtam un pic drumul.Ce trebuie sa stie fetele mele despre vise?

1. Orice vis, oricat de mare, poate fi atins; calea e mai grea dar nu imposibila.

2. Alegeti-va cu grija visul, cararea va fi mai usor de parcurs.

3.Nu va fie frica sa ceriti ajutorul celor din jur! Unde-i unul nu-i putere…..unde-s doi sau mai multi puterea creste.

4.Asigurati-va ca detineti resursele necesare pentru a va atinge visul, uneori trebuie sa alegiti calea mai lunga pentru a vafi mai usor sa va atingeti visul.

5.Niciodata sa nu va punti visele inaintea aproapelui! Asigurati-va ca cei din jurul vostru nu sufera pentru a vaindeplini voi un vis.

6.Folositi-va creierul, este cea mai importanta resursa pe care o aveti la dispozitie.

7. O gramada de carte va ajuta mai mult decat orice alta gramada.

8. Nu uitati ca aveti doar o viata! Traiti-o frumos ca sa va  puteti  bucura de visele voastre.

9. Asigurati-va ca visele voastre nu sunt prea multe ! Din nou: aveti doar o singura viata.

10.Lumea va asteapta cu bratele deschise! Nu va fie frica sa va impartiti visul cu cei din jur!

11. Fiti deschise la minte, ideile vin de la cei din jur!

12.Nu ii lasati pe cei din jur sa va distruga visul din fasa, nimeni nu a zis ca va fi usor!

13.Mami si tati sunt mereu in spatele vostru sa va incurajeze si vom fi cei mai fericiti fani, indiferent de ce fel de vise aveti.

14. Surpriza!! Unele vise chiar se indeplinesc!!!

15.Si ultima, nu uitati ca in a va atinge visul trebuie sa zambiti si sa va simtiti bine altfel, indeplinirea visunului nu mai are farmec.

Si va dorim sa vi se indeplineasca toate visele!!

Dream Big!!!

 

Lasă un răspuns

 
