RSS

Coronita de vara

14 Iul

Daca doriti un tutorial pentru aceasta coronita il puteti gasi aici insa noi am folosit o cu totul alta metoda care ni s-a parut mult mai simpla.Noi am folosit un  „noodle” din acela pentru inot, am taiat o parte din el, am unit capetele si le-am fixat bine cu banda de izolat.In interior am pus si niste lipici pentru a lipi capetele.DSC02759Pentru carlionti am folosit o rola intreaga de panglica decorativa lata. Am taiat panglica in fasii de aproximativ 15 cm si ele s-au incarliontat de la sine. Am prins mijlocul carliontului, l-am rasucit si l-am atasat pe baza cu un ac de gamalie ( acul sa fie cu gamalie mare).Si iata cum arata coronita noastra de vara. Daca aveti alte nelamuriri nu ezitati san e contactati.Foarte simpla de facut si de mare efect!DSC02760

Va dorim mult spor si sa ne spuneti si noua daca incercati acest proiect!!

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
