RSS

Teepee

22 Iul

DSC02988Despre ce vorbim astazi?

 

Etichete: , , ,

4 responses to “Teepee

  1. Ana Dutu

    22 Iulie 2015 at 11:40 PM

    Mulțumesc Adela pentru tot ce postezi.Eu mi-s bunică și cum vreau sa petrec timp de calitate cu nepoțelul meu de foarte multe ori ești sursa mea ☺
    Buni mă plictisesc ,nu te uiți la Adela ?Buni, Adela e zâna?

     
    • Adela

      23 Iulie 2015 at 6:50 AM

      Ana, in primul rand dorim sa iti multumim ca ne urmariti. Ziua de azi am inceput-o deja cu un suras datorita voua! Va dorim spor in tot ceea ce faceti si speram sa va inspiram si in continuare!

       
  2. flori de mandarin

    23 Iulie 2015 at 8:02 AM

    Ce super tare! :))

     
    • Adela

      23 Iulie 2015 at 9:24 AM

      Multumim! Trebuie sa il mai imbunatatim dar pentru moment merge si asa!

       

Lasă un răspuns

 
