RSS

A inceput scoala

02 Sep

      Ieri a fost prima zi de scoala! Fetele au fost foarte incantate sa isi vada noile profesoare si sa predea toate rechizitele. S-au trezit singure, s-au imbracat singure si s-au pregatit cu grija si le-a mai ramas si timp de citit. Khloe a ales insa sa se joace cu pisicile, ca sa nu i se faca dor de ele la scoala.
Eu am ramas acasa singura ca pisicile si cu cainele. Si ce credeti ca am facut ieri? Dulceata de prune!!Toata ziua mi-am petrecut-o cu dulceata. Azi mi-am propus sa fac curat dar n-am ajuns prea departe cu curatenia….Dar nu am stat degeaba; am picalit la doua proiecte de-astea, „back to school”, dar care au mai multa legatura cu scoala noastra de-acasa, ca doar stiti ca noi facem si acasa destule. Un proiect vi-l prezentam astazi. Celalalt, sa vedem daca avem vreme.

          Prima data, sa va spunem scopul ( care nu e doar unul): sa ne purtam frumos, sa ne jucam frumos,sa vorbim frumos, sa educam rabdarea si tot ceea ce tine de comportamentul pozitiv.
Functioneaza cam asa: le prind intr-un moment „kodak”, moment in care au facut ceva dragut una pentru cealalta sau impreuna, le dau biletel. Biletelele sunt introduse in borcanul cu zambete. Fiecare colectioneaza cate biletele doreste. Impreuna am facut o lista cu cateva idei de recompense si le-am dat puncte. Pentru 5 puncte, trebuie sa imi dea mie 5 biletele si primesc o recompensa.Unele activitati sunt mai valoroase, primesc mai multe puncte s.a.m.d. Recompensele sunt activitati preferate de ele: sa mergem la piscina, sa mergem in parc ( chiar daca am fost in parc, mai mergem o data)etc. Cred ca v-ati prins, nu?
Probabil ca vreti sa stiti cum am realizat borcanele…Cu Microsoft am editat cate o pagina cu „Feed Me” si un zambet, am decupat gura. Am folosit „borcane” de la unt de arahide, care sunt din plastic si le-am decupat cate o gura pe care am trasat-o in prealabil dupa modelul de pe hartie, am potrivit cele doua zambete, cel de pe hartie si cel de pe borcan si am lipit hartia pe borcan.Biletelele le-am printat de aici .

DSC03941
Khloe deja a primit un biletel. Proiectul celalalt include tot doua borcane, dar nu am gasit doua borcane mici, la fel. Si ce credeti? Cand le-am chemat sa le spun despre ce e vorba amandoua fetele au vrut acelasi borcan…Khloe a cedat intr-un mod foarte dragut, cu toate ca situatia nu se agravase deloc. Asadar a primit primul biletel pentru borcanul cu zambete.
Speram la cat mai multe! Sa se adune zambetele!!!
Va dorim spor in tot ceea ce faceti si sa aveti parte de un inceput de an scoalar cat mai placut!

KhloeK

 

Etichete: , ,

3 responses to “A inceput scoala

  1. Machete didactice

    2 Septembrie 2015 at 10:29 PM

    Un nou an școlar minunat, cu multe reușite și bucurii!

     
  2. Simona

    3 Septembrie 2015 at 6:00 AM

    Să aveți un an școlar plin de realizări!

     
    • Adela

      3 Septembrie 2015 at 6:24 AM

      Multumim! La fel va dorim!

       

Lasă un răspuns

 
