RSS

Coadă la pompieri

06 Oct

Am trecut azi, prin fata scolii si era coada la pompieri!! Nu va grabiti sa trageti nicio concluzie! Nimic nu a luat foc dar in parcarea scolii era parcata masina pompierilor. Bineinteles ca cei mici si-au primit lectia de siguranta in caz de incediu! Si ca sa va explic ce era cu coada! In timp ce un grup de copii s-au suit in masina sa li se explice si sa li se arate ce si cum e cu masina pompierilor, un alt grup ( cu gura cascata larg) asculta cu mare grija cum un pompier, le explica amanunte despre masca pompierilor.
(Si aici voi face o mica paranteza pentru ca in momentul in care i-am vazut pe prichindeii de clasa a doua fascinati de cuvintele pompierului mi-am pus intrebarea :Oare cati copii vor merge acasa si vor spune parintilor:  „Mama/tata, vreau sa ma fac pompier!” Invatatoarea nici macar nu era langa ei ca sa le reaminteasca sa fie atenti sau sa tina ochii pe ei sa nu se piada prin parcare…. toti erau ochi si urechi! Nu am poze, nu m-am incumetat sa fac poze deoarece copiii nu au fost expusi publicului, erau inca pe proprietatea scolii iar evenimentul nu a fost public.)
Si acum sa ajung si la coada. Intr-adevar era si o coada. Voi ati avut ocazia faceti munca pompierului macar pentru cateva minute? Eu nu!! Astia mici ( vreo 10) erau aliniati unul in spatele celuilalt, tineau cu putere de furtun ( fara invatatoare ) si il ajutau pe pompier sa stinga un incendiu intr-o „cladire”  ( cu ferestre in flacari  – ” cladirea” era o remorca dar foarte bine dotata ca sa arate ca o casa).Fiecare a avut ocazia sa ajunga chiar langa pompier si sa „activeze” furtunul si sa stropeasca cu apa ferestrele in flacari. Furtunul nu era unul de gradina ci unul real, folosit de pompieri. Asa  mi-au fost de dragi toti: si copiii, si pompierul, si colectivul scolii care face posibila aceasta activitate in fiecare an chiar acolo in parcarea scolii.
Au fost copiii dusi la fata locului in rand de cate unul, de invatatoare, pana la fata locului? Sigur ca au fost dusi in rand ca doar nu era sa ii lase sa fuga care incotro si apoi sa fuga pompierii dupa ei si sa ii adune din parcare. Au fost intruiti sa nu fie galagiosi? Sigur! Nu puteau fi lasati sa strige si sa faca galagie, sa deranjeze toti colegii din clasele mai mari care probabil aveau si ei de citit si socotit!

Sper ca toti copiii din lumea asta sa aiba macar o mica sansa sa tina in mana furtunul acela de pompieri! Stiu ca eu sunt una dintre persoanele alea care nu a avut inca aceasta ocazie si cand am trecut pe langa ei era sa imi dea lacrimile; nu de tristete, ci de fericire; de fericire pentru fericirea acelor copii!!

Sursa: Fire Hose Supply

Spor in toate va dorim si sa aveti parte de o toamna minunata cu multe activitati in aer liber!

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
