RSS

Happy Monsters

20 Oct

Eu cu vopsitul, sotul cu asamblatul. Facem echipa buna, nu? Sursa: Sowdering About in Seattle DSC04076

Am vrut sa las articolul fara prea multe detalii dar dupa ce am etichetat mi-am dat seama ca trebuie sa va spun cateva cuvinte despre cum s-au „nascut ” acesti monstri. Dupa cum ati observat idea am gasit-o la altii si am adaptat-o dupa necesitatile din garaj. Sotul a reconditionat terasa, asa ca ne-am ales cu o gramada de astfel de bucati de lemn si uite-asa am ajuns sa reciclam o parte din ele. Vopsea am avut acasa. Folosesc mult acrillice si in stocul meu am avut portocaliu. Verdele e ramas de  la vopsit peretii din casa iar albul si albastrul le-am colectat de la centrul de reciclare. Am vrut sa mergem sa cumparam vopsea de la magazin, dar centrul de reciclare era si el in drum. Am zis sa ne oprim si sa vedem ce au, probabil la un pret mult mai avantajos decat la magazin, chiar daca erau vopsele deja folosite de alte persoane. Am cautat mov, dar nu am gasit , insa am gasit un galon de alb-recipient plin- si albastru cam un sfert din recipient. Spre surprinderea noastra, aceste vopsele sunt la dispozitia persoanelor care doresc sa recicleze si sunt gratuite. Perfecte pentru proiecte ca acesta. Mai am si alte proiecte la care am folosit albul si pentru ca mi-a trebuit si gri pentru un alt proiect, l-am combinat cu negru-din dotare. 

Sa aveti parte de o zi frumoasa! La noi e soare si ne binedispune!

Spor in toate!

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
