RSS

Sculptam dovleci

26 Oct

Am cuparat acum cativa ani acest kit dar pana acum nu am avut ocazia sa il probez. Intr-un an am sculptat dovlecii cu mana libera, dupa imagini alese de fete de pe net, intr-un an au vrut propria lor imagine, intr-un an nu am avut timp sa sculptam dovlecii si asa kit-ul a ramas nedesfacut. Kit-ul are ustensile destule pentru doi copii plus o carte cu sabloane.DSC04187 Paginile se pot rupe si se pot atasa pe dovleac cu scotch insa eu le-am printat si am folosit imaginea printata in caz ca la anul mai vrea cineva aceeasi imagine.Partea inchisa la culoare se indeparteaza si vor ramane doar imaginile in alb.DSC04190

Si dupa ce am atasat imaginea pe dovleac ( nu cea de mai sus) am folosit ustensila din imaginea de mai jos ca sa conturez imaginea si sa las gaurele in dovleac.DSC04194Cred ca merge si decupata imaginea, lipita pe dovleac cu scotch si apoi conturata cu o carioca. Si cam asa s-a conturat imaginea. Maine,daca doreste, Khloe o va contura cu o carioca neagra ca sa se vada mai bine. Apoi va incepe sculptatul. Tot maine vom lucra si la ceilalti dovleci: al Tiei, al meu si al lui tati. In seara asta e prea tarziu.DSC04195Fantoma a iesit destul de bine si abia astept sa ne apucam de sculptat!

Va dorim o toamna frumoasa si cu cat mai multe activitati frumoase! Spor mult!

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
