RSS

Seminte prajite

05 Noi

Imi aduc aminte de serile de toamna, acasa la parintii mei.Pe vremea lui Ceausescu unele seri erau destul de sumbre.Intunecoase si cu putine lucruri de facut. Unele erau minunate. Tata pastra semintele de dovleac iar mama le cocea in cuptor si rontaiam la ele pe afara. Mi-a ramas acel miros intiparit in minte.Si mai sunt cateva mirosuri pe care le intalnesc si prin alte locuri si imi aduc aminte de zilele de la mama de acasa. Si uneori fetele mele , cu nasul lor acutit, recunosc unele mirosuri si isi aduc aminte de gatitul nostru.

Si in seara asta am copt si noi seminte ca in fiecare an, insa de data asta am schimbat un pic reteta mamei.Obisnuiam sa umezesc un pic seminte si sa le presar cu sare multa si apoi le dadeam la cuptor. De data asta in loc sa le umezesc cu apa , am topit un pic de unt si le-am „umezit ” cu unt si apoi multa sare. Delicioase! Am avut aproximativ o jumatate de kilogram insa nu le-am copt pe toate. Am mancat seminte coapte si cu un pic de miere si au fost delicioase si nu mi-a venit sa cred ca erau atat de bune, mai ales cand am aflat ca aveau si miere!

Pofta buna! Semintele sunt gustari delicioase!

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
