RSS

Facem cadouri

08 Dec

Am mai adaugat o traditie pe lista noastra:cadouri handmade pentru cei dragi.

De obicei noi avem pe lista acest eveniment si in fiecare an se desfasoara la scoala cu grupul nostru de Girl Scouts. Chiar in seara asta vom merge la scoala si vom lucra la aceste cadouri.

Cele din imagine sunt insa facute de fete impreuna cu cei doi verisori. In ajunul Thanksgiving-ului,  ne-am adunat la casa surorii mele si ne-am apucat de lucru. Nu a fost o zi din aceea in care stam la masa toata ziua si facem cadouri. Copiii au fost mult mai incantati sa se joace, dar nu au refuzat nici ocaziile de a face aceste minunatii. Cand le-am amintit ca avem ceva de lucru au fost tare incantati sa  participe.Am facut ingerasi din capacele de la borcane( vopsit capace de doua ori, uscare si finisare ), „au pictat „cu glitter glue ornamente transparente din plastic- o activitate tare indragita.DSC04481Au facut suporturi de lumanari din borcanele de mancare pentru bebe si tot din aceste borcane au facut si om de zapada, care e de fapt un kit pentru facut ciocolata calda.DSC04480

Mai aveam si alte lucruri de facut dar doar pentru a le face pe acestea am petrecut cateva ore bune lucrand.Aceste cadouri au fost facute cu mult drag si vor fi oferite prietenilor nostri sau profesorilor. Toata lumea a fost incantata de munca si de rezultatul final si copiii au solicitat ca aceasta activitate sa se repete in fiecare an.

Cateva idei au fost preluate de la prietenul nostru „Pinterest”, unele idei ne-au venit pe loc.

Va dorim sarbatori fericite si fie ca Dumnezeu sa va aduca pace in suflet!

Mult spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: , , , , , ,

4 responses to “Facem cadouri

  1. flori de mandarin

    8 Decembrie 2015 at 11:26 AM

    Sunt tare frumoase darurile voastre. Kit-ul acela de ciocolată caldă mă atrage cel mai mult pentru că sunt mare amatoare😀

     
    • Razadesoare

      8 Decembrie 2015 at 2:10 PM

      Tu si Tia trebuie sa faceti claca. Si ea tare mare amatoare e… ma mir ca nu a zis ca ala e cadoul ei!!

       
  2. Laura Frunza

    9 Decembrie 2015 at 2:50 AM

    Ce draguti sunt ingerasii din capace de borcane! Poate ii facem si noi!

     
    • Razadesoare

      9 Decembrie 2015 at 7:59 AM

      Intr-adevar , Laura! Au iesit mult mai frumosi decat ma asteptam!! Fetele vor sa mai faca! Mult spor va dorim!!

       

Lasă un răspuns

 
