RSS

12 zile pana la Craciun

13 Dec

Cu siguranta ati inceput si voi numaratoarea inversa pana la Craciun! Cu mai mult de 12 zile in urma am scos si eu din debara Calendarul de Advent pe care l-am cumparat cu multi ani in urma si pe care l-am mai folosit tot asa, cu multi ani in urma.Fetele, fiind mai mici, acum cativa ani cand am folosit acest calendar, ( am folosit si altele intre timp) au primit cate ceva dulce in fiecare zi.

Acest calendar contine 25 de cuburi care sunt niste mini cutii. In interior au cate un biletel cu cate un simbol legat de Craciun; traditii si semnificatiile lor.Cuburile formeaza cate o imagine tip puzzle daca sunt aranjate corect. Fata cu zilele lunii este tot o imagine de iarna cu Mosul iar o fata nu are imagine, este doar rosie.Celelalte 4 fete au imagini frumoase de iarna.

Pana acum au aflat despre stelute,cadourile de sub brad, onamentele pentru brad s.a.m.d. DSC04591Azi a fost randul turtei dulci si cu ocazia asta ne-am si apucat sa construim un trenulet de turta dulce. Turta dulce la americani este facuta cu ghimbir si scortisoara si e printre prajiturile traditionale Craciunului. Din turta dulce ei fac si casute sau diferite ornamente pentru pom.Noi am cumparat un kit-trenulet si nu am facut turta dulce in casa, ca si in alti ani. Tia a vrut sa manance cateva bucatele dar ramaneam fara vagoane asa ca pe lista dulciurilor de Craciun punem si turta dulce si daca nu le place ( nu prea sunt amatoare de scortisoara) vom face ornamente pentru pom din ele.Nu stiu exact ce urmeaza maine in cutiuta surpriza dar in loc sa primeasca daruri, anul acesta vom incerca sa facem noi cate ceva, „handmade”-chiar si daruri pentru altii- inspirandu-ne din surpriza.

Si iata trenuletul nostru care trebuie sa stea departe de nasul lui Mishi ( cainele) care este foarte mare amator de dulciuri si nu tine cont de scortisoara.

DSC04592

Va dorim sarbatori luminate si sa aveti parte de pace in suflet.

Mult spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: , , , , , , ,

4 responses to “12 zile pana la Craciun

  1. Simona

    14 Decembrie 2015 at 12:51 AM

    Ce trenuleț colorat ați făcut!🙂 Felicitări!

     

Lasă un răspuns

 
