RSS

Orange Julius

17 Ian

Cea mai indragita bautura la noi in casa este Orange Julius. Nu stiu daca ati gustat varianta cumparata ( Dairy Queen). Eu m-am indragostit de aceasta bautura la prima gustare;dragoste la prima vedere sa zic mai bine. Cea mai mare problema este ca stau la 15 minute de Dairy Queen ( cu masina) si nu prea as merge in fiecare zi, plus iarna e inchis.Asa ca m-am uitat pe net, sa vad peste ce dau si am dat peste o reteta pe care o puteti folosi si voi: Orange Julius . Eu insa am modificat-o si cam astea sunt ingredientele noastre:

  • 250 ml suc natural de portocale ( cel din reteta e inghetat si folosesc o marca naturala)
  • 200 ml lapte de migdale sau cocos ( cel din reteta e de vaca, eu insa nu ma omor dupa laptele de vaca, asa ca l-am inlocuit)
  • 200 ml de apa ( uneori pun mai putina apa)
  • zahar (optional-eu  nu prea pun)
  • vanilie ( pun dupa gust- torn direct din sticla, aproximativ o lingura)
  • cuburile de gheata le-am inlocuit cu fructe congelate:capsune,zmeura, sau banana( banana nu e congelata)

Toate ingredientele le pun in blender. Nu stiu exact cate minute le mixam dar incerc sa obtin o bautura pufoasa. Fetele adora blender-ul asa ca fiecare ajuta cateva minute. Impartiti cu restul familiei daca va lasa inima si consumati imediat!Este o reteta foarte usoara si de obicei copiii adora sa faca si ei cate ceva prin bucatarie, fara prea mult ajutor.

Pofta buna si mult spor! (Data viitoare cand mai facem sper sa nu uit sa fac si o poza.)

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Orange Julius

  1. Gabriela Graur

    13 Aprilie 2016 at 11:56 AM

    O sa-l incerc si eu ! Sper sa-i placa si Dianei . Multumesc pentru link-ul catre tine !

     

Lasă un răspuns

 
