RSS

7 Activitati pentru Anul Nou

21 Ian

Nu stiu daca sunteti adeptii petrecerii Anului Nou in familie, dar familia noastra, de cand s-a intemeiat ca familie, petrece aproximativ toate evenimentele importante in familie sau cu familia. Stiu ca si adultii trebuie sa aiba cateva zile de reenergizare, insa in afara de cate o noapte petrecuta la casa bunicilor sau la a vreunei prietene, fetele nu au stat departe de noi. Asa am petrecut vacantele impreuna, toate sarbatorile si toate evenimentele la care am decis ca vrem sa participam. Si avem mare noroc ca le putem include in aproape toate activitatile noastre.

Asadar sa va enumeram cateva activitati distractive, de incercat de Anul Nou. Cred ca deja stiti despre Revelioanele noastre ;daca nu stiti nimic iata despre ce este vorba : Revelionul Fetelor . Pana anul acesta, am pastrat traditia si am mai adaugat Pozel la Minut, acum doi ani.DSC04694

Anul acesta pe langa activitatile amintite mai sus am adaugat si altele:

  1. Am inceput seara cu o cina in familie. Am scos fetele in oras, la restaurant ( nu fast food) si ne-am delectat cu diferite feluri de mancare. Restaurantul are servire tip cantina si fetele au putut sa isi aleaga orice fel de meniu, s-au servit singure si si-au folosit bunele maniere. Daca nu ati incercat pana acum va recomandam!!
  2. Acasa, din nou, ne-am pus pe lucru. Am printat niste chestionare despre retrospectiva anului trecut.Ca model am folosit acest interviu  pe care l-am modificat dupa modelul familiei noastre ( poate reusesc sa fac un pdf).
  3. Ne-am jucat jocuri: Connect 4 si Monopoy.
  4. La ora 11:00 ne-am uitat la TV sa vedem, cum New York se bucura deja de noul an!Cand fetele erau mai mici foloseam New York-ul pe post de ora de revelion si asa le culcam cu o ora mai repede (nu doar pentru ele dar si pentru mine).
  5. Apoi ne-a venit si noua randul la ora 12:00. Am avut la indemana artificii ( ne prea se omoara fetele dupa artificii, asa ca nu le-am folosit. Am folosit insa confetti popers care pentru ele sunt cu mult mai interesante decat artificiile si mult mai sigure:nu implica foc sau alte pericole. Rasucesc frumos de un maner si intr-o secunda, toata casa e acoperita confetti, plus dublu ca sunt doua fete.
  6. Intre timp tati se chinuie cu sampania pentru copii si bineinteles ca numaratoarea inversa se tremina iar sampania ramane nedesfacuta pentru inca cateva secunde.
  7. Ne uram toate cele bune, ne bucuram de sampanie si de familie si apoi fiecare cum poate, aduna confetti .

Daca inca nu v-am urat La Multi Ani si sigur nu am facut-o, o facem acum:

                               La Multi Ani

si sa aveti spor in tot ceea ce faceti anul acesta!

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “7 Activitati pentru Anul Nou

  1. Machete didactice

    21 Ianuarie 2016 at 8:33 AM

    La mulți ani! Să aveți un an frumos, creativ și sănătos.

     

Lasă un răspuns

 
