RSS

Martisor sau Random acts of kindness(2)

29 Feb

Ieri am facut Martisoare! Chiar daca fetele mele nu vor avea niciodata ocazia sa traiasca pe viu, experienta Martisorului in Romania, pot insa avea o altfel de experienta invatandu-i pe altii despre Martisor. Si sincera sa fiu, tare preocupati sunt cei din jur sa afle noutati despre alte culturi.

Tia tocmai a terminat un proiect pentru scoala, care are ca tema, istoria familiei ei.Si printe ideile pe care le-a introdus in lucrare a amintit si Martisorul. Tare , tare m-am bucurat ca l-a amintit. Maine, va fi singura ciudatenie din scoala care va purta Martisor ( plus sora ei)  primit din Romania!

Pentru ca inca lucram la Random acts of kindness, maine, fetele  vor duce cate un Martisor profesoarelor si vor explica ce reprezinta.

Si iata si mica noastra colectie realizata aseara. Am folosit ceva pasta modelatoare ( nu sunt sigura daca e fimo) care se da la cuptor.Ideile le-am preluat de pe Pinterest.

DSC04846

Mult spor in toate si va dorim o primavara cat mai frumoasa!!

 

Etichete: , ,

4 responses to “Martisor sau Random acts of kindness(2)

  1. flori de mandarin

    29 Februarie 2016 at 2:43 PM

    Ori lucrăm prin telepatie, ori nu știu ce să spun. Întâi facem mobilă în același timp, apoi mai facem și exact aceleași mărțișoare (mă refer la cele buburuză) în același timp :)) Numai că eu deja le-am dat și nu am mai făcut fotografii. Se poate să gândim la fel în aceeași perioadă de timp? :)))

     
    • Razadesoare

      29 Februarie 2016 at 3:08 PM

      Hi sa vedem ce avem de gand sa facem zilele urmatoare!! Curatenie?

       
      • flori de mandarin

        1 Martie 2016 at 11:33 AM

        Ieri am făcut curățenie genrală😀

         
      • Razadesoare

        1 Martie 2016 at 1:46 PM

        Am lenevit… toata ziua mi-o fost frig!!

         

Lasă un răspuns

 
