RSS

Brigadeiros

16 Mar

DSC04867

Iar am fost la festival!! Probabil va aduceti aminte de Festivalul Natiunilor, de acum cativa ani, cand am prezentat Romania. Anul acesta am prezentat Brazilia. O tara minunata unde ne dorim sa ajungem macar o data in viata noastra;daca nu pentru carnaval macar pentru Padurea Amazonului.

Ne-am facut deja cativa prieteni via Facebook si vom pastra legatura si vom face schimb de vederi.

Pe langa multe alte lucruri noi invatate despre Brazilia, am invatat sa facem si favoritul lor desert: Brigaeiro. Brigadeiro mi-a adus aminte de Raffaello si am fost tentata sa modific reteta si sa nu punem cacao dar apoi m-am razgandit.

In grupul meu de Girl Scouts am doua membre: Tia si inca o fetita. Am achizitionat toate ingredientele ( o portie completa pe familie) si fiecare fata a preparat Brigadeiro acasa sub supravegherea unui adult. Reteta este foarte usoara si bomboanele ( caramelele) respective sunt foarte delicioase. Au avut mare succes la public, nu am adus resturi acasa!!!

Asadar iata si reteta: Brigadeiro

Amestecati primele trei ingrediente intr-o cartita. La  foc mediu, aduceti compozitia la temperatura de fierbere, amestecand constant. Fierbeti pana cand compozitia devine ca si o pasta si incepe sa se dezlipeasca de pe peretii vasului. Lasati la racit. In momentul in care compozitia s-a racit destul de mult ca sa poata fi modelata, ungeti-va mainile cu ulei ( mai ales degetele, compozitia se lipeste de degete in momentul in care luati din ea ) si incepeti sa faceti bilute. Tavaliti bilutele in bombonele si asezati-le in hartie pentru bomboane. Daca nu doriti sa le tavaliti prin bombonele, puteti folosi cacao.

Reteta pe care am folosit-o noi este aceasta: Brigadeiro . O reteta perfecta pentru cei mici si poate o incercati acum de Paste. Va garantam, are mare trecere la public!!!

Pofta buna va dorim si sa aveti spor in tot ceea ce faceti!!!

 

 

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
