RSS

Ne jucam cu vopsele

21 Mar

Azi am scos vopselele de la debara si ne-am pus serios pe treaba. Daca tot e vacanta, vom darui aceste zile activitatilor practice. In fiecare zi vom face ceva diferit. Azi a fost ziua vopselelor si pentru fete si pentru mine.

Eu mi-am facut un suport pentru periutele de dinti. Tot am cautat prin magazine un set frumos pentru baie ( ceva cu animale salbatice: urs, caprioara,elan,
cerb lopatar, lup) dar bineinteles ca n-am gasit. Asa ca am luat un borcan, l-am vopsit pe dinauntru cu maro ( culoarea originala se numeste cupru antic) si pe dinafara am desenat un elan si l-am pictat cu negru. Cred ca suportul a iesit mult mai bine decat ma asteptam. DSC04926

Impreuna cu fetele am mai facut si niste buburuze din capace de plastic. Ne-am inspirat de aici .Noi am folosit capace mari de plastic, au diametrul de aproximativ 11 cm. Le-am pictat cu acrilice si am aplicat ochisori. Ne intrebati ce vom face cu ele?Doua le vom da cadou, iar restul le pastram si la punem printre flori, in gradina, ca sa arate frumos.DSC04933

Si ultima parte a zilei s-a terminat vopsind oua. Le-am vopsit cu pensula. Nu am folosit oua de gaina ci am cumparat niste oua din ceva material reciclat, dar nu scrie pe ambalaj nimic despre continut.DSC04930Am incercat sa facem aceste oua sa arata ca si ouale traditionale romanesti, cele din lemn.Fetele mai au inca de lucrat la ale lor dar au zis ca eu stiu sa decorez mai bine si cred ca spera sa decorez si ouale lor.DSC04936

Tuturor celor ce sarbatoresc Pastele anul acesta, le dorim sarbatori fericite si spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: , , , , , , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
