RSS

Surpriza

29 Mar

DSC05065

Fara prea multe cuvinte!!

Ouale le-au primit de la Iepuras.

Instructiuni de folosire: scufundati ouale in apa si asteptati cu nerabdare surpriza. Fetele nu stiu care este surpriza din interiorul oualor! Voi stiti?

Mult spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Surpriza

  1. Adriana

    30 Martie 2016 at 2:19 AM

     
  2. Alfabet ReCreativ

    30 Martie 2016 at 7:32 AM

    Si noi am mai avut ceva asemanator insa nu erau in ou, erau doar figurine cumparate de la magazin si se faceau de 100 de ori mai mari daca le lasam cateva zile in apa iar apoi se uscau si reveneau la marimea initiala. Anul acesta, ouale au fost cumparate din greseala, am crezut ca era creta colorata, nu am dat mare atentie etichetei. Surpriza mare cand au gasit un astfel de ou in cosuletul de la Iepuras.

     

Lasă un răspuns

 
