RSS

Organizarea revistelor

08 Apr

E adevarat ca Pinterest ne salveaza spatiu prin biblioteci sau alte surse de organizare insa eu mai am cateva reviste care mi-s foarte dragi si nu m-am putut desparti de ele. Asa ca le-am facut si lor un loc special. Nu cred ca voi mai achizitiona alte reviste si poate ca o sa ma scap si de astea dupa ce le mai rasfoiesc de cateva ori, insa organizatorul il pot refolosi; voi pune carti in el.

Daca aveti nevoie de un astfel de organizator iata ce materiale trebuie sa  achizitionati:

  • O cutie ca si in imaginea de mai jos. O puteti colecta de la magazinele de papetarie sau de la supermarket.De obicei supermarketul tine dosare in ele.
  • O fasie de material , aproximativ 50/60 cm. Puteti folosi resturi de material daca aveti.
  • Aracet , foarfeca si o pensula
  • 2 coli de hartie (daca doriti sa acoperiti si peretii interiori)

DSC05130

Eu am cumparat material cu biciclete ( cu toate ca am avut materiale prin casa, asta cu biciclete mi-a placut foarte mult ).

Am desfacut materialul si l-am infasurat in jurul cutiei. Am taiat tiparul, direct dupa forma cutiei. Am lasat si un pic de margine ca sa o indoi in interior si sa fac cutia sa arate mai bine.

DSC05132

Dupa ce am obtinut tiparul,am trecut la lipit. Am inceput cu una dintre fetele cutiei, aplicand  un strat generos de aracet cu o pensula. Am atasat cu grija materialul,  l-am intins bine ca sa nu ramana sifonat iar apoi am trecut rand pe rand la celelate 3 fete.Daca nu va ajunge materialul de la un capat la altul, puteti sa suprapuneti capetele, ( vezi imaginea de mai jos)  insa asigurti-va ca modelul de pe material se suprapune frumos.DSC05133

Dupa ce ati terminat fetele, lucrati la margine. Indoiti marginile spre interior si lipiti-le bine cu aracet.Cutia ar trebui sa fie terminata. Daca nu doriti sa finisati interiorul continuati lucrul.. Am vrut sa o las si eu pe a mea cu interiorul nefinisat dar din lipsa de ocupatie mi-am facut de lucru.

Am masurat fiecare parte laterala ( partea de jos am lasat-o neterminata) si am facut doua triunghiuri indentice si un dreptunghi. Pentru triunghiuri am lasat un pic de margine pe care am indoit-o cam 2 cm ca sa o lipiesc de spate ( arata mai bine).Cutia din imaginea de mai jos este asezata pe una dintre fete.Primul triunghi a fost lipit iar apoi am intors cutia pe celalata fata.Am intros cutia e cealalta fata si am lipit al doilea triunghi.

DSC05134

La sfarsit am lipit dreptunghiul .Asa arata interiorul:DSC05147

Si iata cum arata revistele mele aranjate frumos!Mai am si loc pentru cateva in plus!

 

DSC05143

Spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: , , , , , ,

5 responses to “Organizarea revistelor

  1. o femeie

    11 Aprilie 2016 at 6:08 AM

    Cred ca as putea face cutii din astea din carton, si sa le imbrac in ce hartie mai am prin casa. Nu am reviste (pinterest rules) dar sigur si musai am multe de stocat, mici si mari, care aluneca si se invart.

    Merci de idee!

     
    • Alfabet ReCreativ

      11 Aprilie 2016 at 6:57 AM

      Nici eu nu am multe reviste! Ceea ce am pus in suport e tot ce am. Sa pot insa pune in ea si cartile copiilor. Alea subtiri, care nu stau prea bine si is de toate marimile, plus se pot organiza pe teme. Fetele mele isi pun cartile in ele si le tin aproape, sub masa lor de lucru. Am mai gasit o idee mai demult, tre sa o postez!

       
      • o femeie

        13 Aprilie 2016 at 7:43 AM

        sa stii ca te-am pacalit. Am 4 reviste, le-am gasit aseara: sunt Burda🙂, doar ca am uitat de ele. Asa ca acum e musai sa imi fac suport😀

         
  2. Alfabet ReCreativ

    13 Aprilie 2016 at 7:53 AM

    Sa ai parte de mult spor si neaparat vrem sa vedem rezultatul final!

     

Lasă un răspuns

 
