RSS

Accesoriu pentru baie

11 Apr

In curand voi avea dulap nou in baie, pentru toate maruntisurile mele dar cateva accesorii de decor nu strica. Pe langa suportul pentru periute de dinti m-am gandit sa am si ceva in care sa tin ghemotoacele folosite pentru demachiat. Un proiect foarte usor pe care il puteti face impreuna cu copiii. Le dati si lor un borcan si nu au altceva de facut decat sa va copieze!!

Aveti nevoie de:

  • o vaza cu gura mare
  • siluete care sa se potriveasca cu decorul din baia proprie
  • mod podge
  • vopsea
  • pensula

1.Incepeti cu una dintre fetele vazei( daca nu e cilindrica). Acoperiti fata cu un strat generos de mod podge .

DSC05144

2.Peste mod podge asezati cu grija una dintre siluete si acoperiti cu un nou strat de mod podge.Lasati la uscat. Folosind acelasi procedeu, lipiti si celelalte trei siluete (pot fi mai multe sau mai putine , depinde de gust) pe celelalte trei fete ale vazei. Lasati la uscat.

3. Dupa ce vaza s-a uscat bine, mai dati cu un strat de mod podge si lasati la uscat. Puteti sa mai puneti inca un strat daca doriti, eu m-am oprit la al doilea strat.

DSC05145

4.Interiorul vazei se vopseste cu culoarea aleasa in prealabil. Eu am folosit maro ca sa se asorteze cu borcanul pentru periute. DSC05200

Vaza si-a schimbat drastic infatisarea si imi place foarte mult cum a iesit. In spatele siluetelor se vede si un fel de umbra, care face siluetele sa para iesite in relief. Inca nu e complet uscata dar oricum o pun in baie si dimineata o voi umple cu ghemotoace.

Iata setul !!!DSC05205

Trebuie sa mai gasesc o vaza sau un borcan din sticla pentru un suport pentru betisoarele de ureche.Probabibil un borcan mai scund si dolofan!

Va dorim mult spor in tot ceea ce faceti !

 

 

Etichete: , , , , , , , ,

3 responses to “Accesoriu pentru baie

  1. o femeie

    13 Aprilie 2016 at 7:08 AM

    super ti-a iesit!

     

Lasă un răspuns

 
