RSS

Chevron

14 Apr

DSC05222

Spor in tot ceea ce faceti!

 

Etichete: ,

6 responses to “Chevron

  1. Machete didactice

    14 Aprilie 2016 at 9:08 AM

    Ce frumos! Esti foarte pricepută.

     
  2. o femeie

    15 Aprilie 2016 at 3:29 AM

    ce tip de fir folosesti? nu pare acryl din ala pufos

     
    • Alfabet ReCreativ

      15 Aprilie 2016 at 6:07 AM

      E acrylic si e pufos. Nu stiu de ce nu se vede in poza!

       
      • o femeie

        19 Aprilie 2016 at 4:29 AM

        haha,a tunci ce aparat foto ai de ai scos pufosenia din poze?🙂 ca eu nu vad pufurile :)))

         
      • Alfabet ReCreativ

        19 Aprilie 2016 at 6:56 AM

        Nu-i flocos, doar pufos!!! 🙂

         

Lasă un răspuns

 
