RSS

Organizare la scara larga

15 Apr

E gata!!! Nu stiu exact cum sa il numesc dar e terminat si de azi pot sa ma apuc sa pun in el toate materialele de lucru manual, care sunt in diferite cutii, in diferite parti ale casei. Acum toate vor fi aici, in camera mea dedicata creatiilor.

Casa noastra contine foarte mult lemn natural,asa ca ne-ar fi fost greu sa gasim ceea ce cautam noi la un pret acceptabil si pe masura peretelui unde este pus respectivul raft- sa ii zicem asa. Sotul meu, care se pricepe la tamplarie , mi-a mai facut un cadou! Pe langa raftul pentru cartile fetelor, facut cu ceva timp in urma, mi-a facut si raftul acesta sa imi pot tine lucrurile intr-un singur loc. Mai am o debara pe post de depozit, dar nu e prea practica ( am planuri si pentru debara, insa o iau asa pe etape, nu toate deodata).

Inca mai am de organizat si mai am de cumparat sau de facut cateva cutii si sper sa termin in acest sfarsit de saptamana. Ce imi place cel mai mult la el e ca rafturile sunt mobile. Pe pereti sunt gauri pentru suporturi din metal care sustin rafturile si pot muta aceste suporturi la inaltimi diferite in functie de cutia depozitata. Mai am nevoie inca de cateveva rafuri dar pentru moment pot lucra cu ceea ce am.

DSC05225

Se pare ca voi fi ocupata la sfarsitul acestei saptamani!!

Spor in tot ceea ce faceti !!

 

Etichete: , ,

8 responses to “Organizare la scara larga

  1. flori de mandarin

    15 Aprilie 2016 at 1:32 PM

    A ieșit superb! Bravo! Asta numesc eu organizare!

     
    • Alfabet ReCreativ

      15 Aprilie 2016 at 2:16 PM

      Multumesc! Ai dreptate! Asa imi place si mie! Si e doar al meu, nu tre sa il impart cu nimeni!! Rafturi pt. papuci avem doua: unul pt. adulti , unul pt. copii. Copiii mai trebuie sa lucreze la faza cu organizarea papucilor!

       
  2. Paula

    15 Aprilie 2016 at 1:53 PM

    Si eu visez la ziua in care am sa am un loc pentru toate🙂 Sa il folosesti cu placere, e foarte frumos!

     
    • Alfabet ReCreativ

      15 Aprilie 2016 at 2:14 PM

      Multumesc, Paula! Demult visam si eu la unul si ma bucur mult acum ca il am! Mai trebuie sa cumpar niste cutii!

       
  3. Laura Frunza

    18 Aprilie 2016 at 4:22 AM

    Ah, ce te invidiez! Arata minunat!

     
    • Alfabet ReCreativ

      18 Aprilie 2016 at 6:47 AM

      Multumesc, Laura! Mai trebuie organizat inca un pic dar incet-incet o sa fie gata curand!

       
  4. o femeie

    19 Aprilie 2016 at 4:27 AM

    a iesit grozav! maini faine are sotul tau!
    Cum eu am decis sa simplific viata si casa, o sa mai arunc/folosesc din cele care imi zac prin casa🙂

     
    • Alfabet ReCreativ

      19 Aprilie 2016 at 6:58 AM

      O sa -i transmit sotului! Si noi refolosim, dar baie cere o renovare asa ca ce scoatem de-acolo si se poate refolosi punem in casuta fetelor sa le ajute la joaca.

       

Lasă un răspuns

 
