RSS

Organizare si in baie

15 Apr

In sfarsit am ajuns si la capitolul baie. Azi a instalat sotul meu dulapiorul de la baie ( facut de el). Dulapiorul e mai lung, mai inalt si un pic mai lat decat celpe care il  aveam inainte.Ia priviti cum arata inainte!DSC05226Deja il golisem, ca asteptam cu nerabdare, sa vina sotul de la serviciu si sa il instaleze pe cel nou. Pe langa ca cele doua etajere erau vechi, erau si singurele care nu se mai potrivesc cu decorul casei; totul fiind lemn lacuit. Baia trebuie renovata inca un pic dar toate la timpul lor. Pentru anul acesta ajuge cat am avansat in privinta baii, plus vine si la noi primavara si avem planuri si pentru treburi care se vor desfasura in curte sau in gradina.

Si iata cum arata capodopera sotului meu! Nici el nu credea ca dulapiorul ii va iesi chiar atat de bine.

DSC05231

Dulapiorul este dintr-o singura piesa dar are doua compartimente! Unii ar zice, jumatate pentru el si jumatate pentru mine. Ei, noi tocmai am constatat ca el are un sfert de raft iar restul chiar imi ajung sa imi organizez toate ustensilele.

Nimic nu va fi la vedere! Doar setul meu de borcane ( cu unul  lipsa). Azi am constatat ca mai am nevoie de inca un recipient ca sa pun si periile dar cred ca mut ghemotoacele de demachiat pe un raft si o sa folosesc recipientul destinat ghemotoacelor pentru perii ca sa nu am prea multe borcane.Daca nu stiti despre ce borcane vorbesc puteti sa verificati in postarea aceasta: Accesoriu pentru baie .

Va dorim mult spor in tot ceea ce faceti , mai ales la organizat !

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
