RSS

Organizare in bucatarie

18 Apr

Nu va vom plictisi cu vorbe prea multe! In prima imagine puteti observa cum era inainte ( nu foarte dezorganizat dar nu era folosit spatiul, plus unele mirodenii nu le folosesc asa ca am redus numarul de borcane).

DSC05235

Si dupa ce am reorganizat, pot sa mai adaug un raft!

DSC05238

Am folosit ceva asemanator cu organizatorul de mai jos. Ale mele nu sunt din plastic: unul e din bambus iar celalat din metal. As mai fi vrut unul din bambus dar nu incapeau doua asa ca cel din metal fiind mai mic, se potriveste perfect!As fi putut sa il rog pe sotul meu sa imi faca un astfel de suport dar necesita timp.

Sursa: Stacks and Stacks

kitchen-pantry-and-shelf-organizer-10-inch

Sa aveti parte de mult spor in tot ceea ce faceti si daca v-a apucat febra curateniei mult spor la curatenie!!

 
6 comentarii

Scris de pe 18 Aprilie 2016 în DIY, Organizarea de sambata

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Organizare in bucatarie

  1. o femeie

    19 Aprilie 2016 at 3:39 AM

    f. fain ordonat! Si inspirational, ca tot mut eu unele de ici colo. Personal mie imi place organizatorul din prima poza,ala metalic:), asa ceva nu am mai vazut.

    In rest, cu scarile de etajare actual, eu ma gandeam sa fac un singur rand sa le urc pe cele din randul 2, si sa le vaz mai bine. E drept ca am si mai putine, vreo 10.

    O alta solutie ce o folosii: unele condimente le consum impreuna, asa ca la finalul plicului/borcanului le-am amestecat si tin impreuna; de ex acum mararul + leusteanul uscat (oricum e ultima strigare, de aici incolo folosesc leustean proaspat, in nici 2 sapt. am frunze de 30-40cm😀 ).

     
    • Alfabet ReCreativ

      19 Aprilie 2016 at 7:01 AM

      Am mai zis eu ca esti norocoasa sa ai parte de gradina asa de timpuriu!! Si eu as vrea sa fie mai vizibile etichetele insa ajuta mult ca am 4 randuri si le pot tine pe toate frumos acolo. Organizatorul ala metalic nu era practic, ocupa o gramada de loc plus aveam in el condimente de care nu m-am atins niciodata!

       
      • o femeie

        21 Aprilie 2016 at 2:37 AM

        leusteanul a mijit de 1 sapt. in gradina, dar cel de pe balcon a fost mai harnic (poate ca il ud cu apa calda cu resturi din bucatarie?? sau ca e mai ferit… ) asa ca unele frunze sunt…pana la genunchi🙂 .

         
      • Alfabet ReCreativ

        21 Aprilie 2016 at 6:36 AM

        Pamantul din balcon e mai cald! Plantele cresc repede daca au conditii bune, plus daca pui si resturi….

         
  2. Paula

    27 Aprilie 2016 at 4:01 AM

    De unde ai cumparat suportul cu borcane pentru condimente din prima poza stanga sus? Multumesc anticipat!

     
    • Alfabet ReCreativ

      27 Aprilie 2016 at 6:01 AM

      Paula, l-am primit de la soacra mea.Gasesc in orice supermarket la noi! Am crezut ca ma va ajuta dar ocupa prea mult loc si restul lucrurilor trebuie sa stea departe de el ca altfel se agata in toate cand se roteste!

       

Lasă un răspuns

 
