RSS

Organizarea mesei de lucru

20 Apr

Cred ca dupa ce imi organizez masa de lucru voi fi gata sa investesc timp si in scrapbooking ( acest lucru se va intampla probabil daca va coopera si vremea-daca e frumos si soare voi fi prin gradina).

Am achizitionat acest dispozitiv, numit in engleza Lazy Susan, cu mult timp in urma si l-am folosit chiar mult inainte sa renovam bucataria. De cativa ani insa statea intr-un dulap, nefolosit, dar mi-a fost greu sa il dau mai departe si azi l-am reconditionat si l-am pus in functiune. Daca nu stiti cum functioneaza, sau nu va dati bine seama din poza, sa va explic: dispozitivul este format din doua discuri iar discul mic il sustine de fapt pe cel mare. Discul mic este ca si o talpa care se fixeaza usor pe masa iar discul mare se roteste, dand impresia unui carusel.

DSC05250

Prin casa, aveam tot felul de recipiente si cutii, asa ca le-am decorat putin cu panglica.Am lipit panglica pe cutiile de conserve cu un pistol de lipit.

DSC05251

Am aranjat cutiile pe carusel astfel incat sa valorific cat mai mult spatiu si sa incapa cat mai multe cutii. La sfarsit, am lipit toate recipientele pe carusel, cu pistoul de lipit. Daca ma razgandesc, e usor sa dezlipesc acest lipici si pot sa refolosesc sau sa redecorez caruselul.

DSC05254

Cutiile transparente au capac si se pot aseza una peste cealalta, asa ca daca trebuie sa mai depozitez maruntisuri in mai multe astfel de cutii mai cumpar cateva si le pot suprapune.In cutia de dedesubt, acum am stampile de toamna,iar cea de deasupra e inca goala ( nu mai scotocesc prin debara ca sigur scap ceva pe jos si trezesc toata casa).Dimineata ma apuc de adaugat si in celelate cutii.

Puteti sa va organizati foarte usor ustensilele specifice lucrului indragit: decoupage, quilling, scrapbooking etc.

Va dorim mult spor si daca v-ati organizat si voi am dori sa vedem si noi!

 

 

Etichete: , , , ,

6 responses to “Organizarea mesei de lucru

  1. Ana Dutu

    20 Aprilie 2016 at 11:07 PM

    Am si eu ceva asemanator de la Ikea…..dar nu m-am gandit niciodata ca l-as putea folosi asa.Multumesc de idee În data de 21.04.2016 06:26, „Alfabet ReCreativ” a scris:

    > Alfabet ReCreativ posted: „Cred ca dupa ce imi organizez masa de lucru voi > fi gata sa investesc timp si in scrapbooking ( acest lucru se va intampla > probabil daca va coopera si vremea-daca e frumos si soare voi fi prin > gradina). Am achizitionat acest dispozitiv, numit in engleza L” >

     
    • Alfabet ReCreativ

      21 Aprilie 2016 at 6:33 AM

      Cu multa placere, Ana! Iti dorim mult spor si speram sa vedem cum ti-ai decorat caruselul!

       
  2. o femeie

    21 Aprilie 2016 at 2:31 AM

    minunat! Eu …nu am o masa de lucru, e aceeasi masa unde si mancam (ok, acum am migrat la bar). unde e si laptop, si aduc masina de cusut sau scrie copilul temele.

     
    • Alfabet ReCreativ

      21 Aprilie 2016 at 6:35 AM

      Nici eu nu am lucrat inca la masa de lucru! Sper sa incep cat de curand! Abia luna asta mi-am organizat materialele in camera respectiva. Si eu tot ca si tine foloseam masa din bucatarie sau masa din sufragerie care e si ea facuta cu scop de depozit!🙂

       
  3. Gabriela Graur

    21 Aprilie 2016 at 11:08 AM

    Super – interesant ! O sa-mi fac sigur ceva de genul ! E foarte util ! Pacat ca nu sunt acum acasa , caci as fii pus si eu ceva poze cu organizatoarele mele , pline cu multe si multe maruntisuri ! La mine nu se arunca nimic : sarmulite , ambalaje , cartoane , cutii si cutiute … totul se refoloseste ! Multumesc pentru idee ! Imbratisari , draga mea !

     
    • Alfabet ReCreativ

      21 Aprilie 2016 at 12:16 PM

      Gabriela si eu refolosesc tot si le invat si pe fete sa faca la fel. Uneori cu ele e putin mai complicat ca vor sa pastreze cam tot. Urmatoarul meu proiect e sa ma scap de plusuri… ori sa le vanda la garage sale ori le donam. Le greu sa se desparta de ele….

       

Lasă un răspuns

 
