RSS

Pe drumul cel bun

29 Apr

Ce am facut noi in Saptamana Sfanta Ortodoxa? Chiar daca nu practicam aceasta religie, noi suntem intotdeauna deschise in a accepta si a invata cat mai multe despre toti cei ce sunt altfel decat noi. Prima data dorim sa va uram o Vinere Binecuvantata si sa aveti parte de sarbatori cat se poate de fericite!

Asadar,acum  sa va spunem si cu ce ne-am preocupat!Bineinteles ca le-am spus despre sarbatoarea Pastelui si ca sunt alti oameni care sarbatoresc Pastele intr-o alta data decat noi. Am insistat pe faptul ca este aceeasi sarbatoare doar ca data difera si din fericire, o data la cativa ani se intampla ca  minunatul eveniment sa fie sarbatorit pe aceeasi data.

Si acum sa trecem la fapte. Pentru ca e important sa facem cat mai multe fapte bune, indiferent daca suntem in apropierea unei sarbatori sau nu, ne-am gandit ca e bine sa trecem la actiune. Cu catva timp in urma, fetele au vandut prajituri, ca si toate celelalte fete care fac parte din organizatia Girl Scouts. Pentru fiecare cutie vanduta au primit un procent din profit. Totalul celor doua fete din grupul meu a fost de peste 150 de dolari. Inainte de a ne apuca de vandut am vorbit cu fetele despre administrarea profitului. Le-am explicat ca de obicei oamenii isi fac un plan legat de bani: un anumit procent va fi economist pentru cheltuielli interne ( in cazul nostru procurarea „decoratiilor ” si materialelor care sa ne ajute sa facem cat mai multe activitati educative, care sa ne aduca distinctii), un alt procent poate fi folosit pentru donatii sau sa sustinem o anumita cauza in comunitatea noastra si un alt procent pentru a face ceva distractiv dar si educativ, cum ar fi excursii sau o tabara. Bineinteles ca fetele au fost foarte multumite de profit si de cum va fi impartit. Si ca toti copiii cel mai mult s-au bucurat cand au auzit de tabara. Si le-am sugerat sa se gandeasca cam ce suma putem folosi pentru donatii. Ambele au oferit 100 de dolari si mi s-a parut foarte generos insa le-am explicat ca daca impartim profitul in trei parti egale, fiecare cauza va primi aproximativ 50 de dolari. Li s-a parut corect. Cei 50 de dolari pentru donatii au fost invetiti in material pentru paturi. Am cumparat cate 50 de inci de material printat pentru fata iar 50 de inci de material fara printuri pentru dos( material necesar pentru o patura). Miercuri, am facut cele 5 paturi. Am suprapus fata peste dos si am taiat franjuri de jur imprejur si am innodat franjurii.

Ce avem azi pe lista:

  • Livram paturile
  • Saptamana aceasta am adunat donatii de haine ( de la scoala si de la cele doua familii din grupul meu)
  • Livram donatiile de haine la un magazin de mana a doua care foloseste 82 % din profit pentru a-l investi in programe de „training” pentru persoane cu dizabilitati si alte bariere cu care se confrunta anumite persoane in procesul de angajare.Tot din acest profit magazinul asigura inchirierea de echipamente medicale ( gratuite) publicului:paturi medicale, scaune pentru persoane cu dizabilitati etc (
  • Vizitam acest magazin si vom avea ocazia sa facem un tur al depozitului,  managerul ne va explica ce se intampla cu donatiile.

Am donat 5 saci de haine.Si cam atat! DSC05311

Peste cateva zile, fetele vor primi insigne pentru fapta lor.Abia asteptam!

Sarbatori Fericite!!

 

 

Etichete: , , , ,

8 responses to “Pe drumul cel bun

  1. arakelian

    1 Mai 2016 at 12:00 PM

    frumoasa ideea!
    ne arati si cum ai facut/cum au iesit paturile?

     
    • Alfabet ReCreativ

      1 Mai 2016 at 6:04 PM

      Cu siguranta!! O sa le pun tot in postarea asta!

       
      • arakelian

        2 Mai 2016 at 2:58 AM

        multumim! arata f. vesel! O idee f. frumoasa, ma gandesc sa fac si eu la fel.
        La ce dimensiuni ai taiat franjurii? i-ai innodat dublu sau simplu? Ce fel de material ai cumparat?

         
      • Alfabet ReCreativ

        2 Mai 2016 at 7:01 AM

        Materialul nu stiu exact cum se numeste in limba romana ( la noi se cheama fleece), e pufos si calduros si destul de gros.Fanjurii sund de 3/10 cm dar nu i-am masurat , am taiat asa dupa ochi.Si sunt innodati dublu, altfel se desfac.Se pot coase cele doua fete la misina, noi avem cateva facute si asa! Astea cu noduri au fost mai usor de facut pentru fete decat sa foloseasca masina de cusut!
        Si uite si un link cu materialul: http://www.joann.com/blizzard-fleece-prints-bright-dots-on-navy/14703250.html#sz=36&start=73

         
  2. o femeie

    2 Mai 2016 at 7:49 AM

    Fleece ii zice si pe batranul continent🙂 dar asa vesele nu vazui. De fapt nici nu cautai prea serios.
    Imi dau seama ca e un cadou frumos de facut in familie, o sa caut si eu😉
    Deci fiecare franjur are 3 cm latime – sa nu se destrame.

     
    • Alfabet ReCreativ

      2 Mai 2016 at 8:50 AM

      Materialul asta nu se destrama aproape deloc. Poti sa le faci si mai subtiri, depinde cum va place!

       
  3. Rux Copilarim

    6 Iulie 2016 at 6:12 AM

    Buna oameni frumosi :)!!
    Se pare ca in fuga mea din ultimele luni mi-au scapat cateva lucruri- eram sigura ca v-am trimis inca de atunci gandurile mele bune. Mi-a placut foarte mult actiunea voastra. Sunt sigura ca paturicile au adus multa bucurie🙂.
    Acum, verificandu-mi lista am realizat ca inca nu am primit niciun semn – pesemne nu a ajuns mailul automat de la inlinkz care sa anunte ca bucuria de mai .. merge spre voi!!
    Cu drag!!!

     

Lasă un răspuns

 
