RSS

Mandevilla

02 Mai

In fiecare primavara spun ca nu mai cumpar flori si in fiecare primavara ma aleg cu una-doua flori care trebuie sa le aduc in casa toamna, ca mi-e mila sa le las sa moara. Anul asta e randul Mandevillei. Nu una, doua Mandeville:una pe roz si una pe rosu. Cea pe rosu e mai mica si am plantat-o repede intr-un ghiveci mare ca sa creasca repede-repede si frumoasa si sa imi inveseleasca usa de la intrare. Cea roz, am cumparat-o sambata si am tinut-o langa usa si tot m-am gandit cum sa fac sa o plantez intr-un ghiveci mare, dar fara sa aduc ghiveciul mare in casa la toamna ( ca nu mai am loc pentru atatea ghivece mari) dar sa aduc floarea in casa fara sa o deranjez inca o data  inainte de a o aduce in casa. Anul trecut am cumparat un ghiveci de trandafiri japonezi si am pastrat ghiveciul de plastic. Am mutat noua mea planta in ghiveciul mai mare.

DSC05326

Am pus pamant destul in ghiveci ca si pentru orice replantare ( din ghiveciul cumparat in ghiveci nou si mai mare).Langa usa am doua ghivece de culoarea lutului si un ghiveci are in el deja Mandevilla-rosie.
DSC05327

In al doilea ghiveci, am pus pamant si am facut loc pentru ghiveciul de plastic.Am asezat ghiveciul de plastic in cel de culoarea lutului si am pus pamant de jur imprejur.Am ascuns bine ghiveciul negru. La toamna scot ghiveciul negru si il pun intr-un ghiveci mai mic si daca supravietuieste iernii, pun iar  ghiveciul negru in ghiveciul de afara.

DSC05328

Acum astept ca Mandevilla sa faca mai multe flori si cred ca ii pun si o scarita sa aiba loc sa se lungeasca. Maine cred ca aplic acelasi tratament si celuilalt ghiveci.

Sa aveti spor in toate si spor la gradinarit daca aveti gradina!!!

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Mandevilla

  1. o femeie

    4 Mai 2016 at 1:27 AM

    nu stiam planta asta!
    Rezista la frig? Sa o tin pe balcon?

     
    • Alfabet ReCreativ

      4 Mai 2016 at 6:02 AM

      Nu rezista la frig… e tropicala si ii place caldura si umiditatea dar nu ii place arsita de la amiaza….

       

Lasă un răspuns

 
