RSS

Cu cortul

03 Mai

Sambata, fetele si-au facut planuri pentru o zi de camping. Cu o zi petrecuta afara, cu foc de tabara, cu mancare facuta la foc de tabara si bineinteles o noapte petrecuta in cort.Si le-am lasat sa faca planul!! Eu am lucrat in gradina de capsuni toata dupa-masa, ele s-au jucat prin curte, au adunat crengute pentru foc, au facut un pic de ordine in casuta lor si in apropierea cinei au fost foarte infometate. Toata familia noastra astepta cu nerabdare sa se domoleasca vantul, dar n-a fost sa fie;si n-am putut face foc de tabara. Dezamagire mare! Nu doar pentru fete dar si pentru noi ca nici macar grill-ul nu l-am putut pune in functiune din cauza vantului. Asa ca cina la foc de tabara a fost anulata!Mai eram si foarte obositi dupa atata munca asa ca ne-am hotarat sa mentinem si  seara tot asa speciala si ne-am dus la un restaurant din apropiere.DSC05332

Dupa ce ne-am intors de la cina am instalat cortul(de 4 persoane) in camera lor de joaca. Inca e frig sa il punem afara si chiar de n-ar fi frig, nu cred ca le-as lasa sa doarma afara ( nici eu n-as dormi afara ca da tarcoale ursul si avem si alte animale salbatice care ne mai viziteaza ocazional).Asa ca au dormit in cort. Si-au aranjat sacii de dormit, perinile, au pus chiar si un covoras in cort intre sacii de dormit, si-au dus apa si carti si la ora 8:30 s-a dat stingerea.

Cortul e inca in camera de joaca pentru sfarsitul acestei saptamani,ca sa isi petreaca weekend-ul la cort. As fi putut sa il desfac insa chiar daca imi ia 5 minute sa il desfac nu m-au lasat, cica vor sa citeasca in cort! Foarte bine!! Cred ca o sa le las sa il desfaca ele si apoi sa il instaleze din nou, doar asa ca sa aiba ocupatie!!

Ati planificat vacanta? Noi ne tot gandim la vacanta dar nu stim inca pe unde vom ajunge!!

Spor in tot ceea ce faceti !!

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Cu cortul

  1. o femeie

    4 Mai 2016 at 1:26 AM

    nu am planificat nimic din motive familiale si financiare… dar tare ma bucur ca v-ati distrat frumos!

     

Lasă un răspuns

 
