RSS

Panselute sau turn pentru terasa

26 Mai

Daca doriti sa aflati cum se poate realiza acest turn, va recomandam articolul :Ghiveci pentru terasa  . Anul acesta am imbunatatit un pic modelul mai vechi. Plasticul l-am pus pe dinauntru plasei de plastic,nu am facut gaurile mai mari si plantele le-am plantat dupa ce am umplut turnul cu pamant. In timp ce punem pamant in el, am si udat pentru ca pamantul sa se aseze si sa ramana umed. Mai am nevoie de cateva cuiburi de panselute dar ieri nu am avut timp sa fug la magazin si cred ca nici azi nu ajung… poate maine.DSC05768

Si o ultima modificare!Anul trecut am experimentat si un mod mai bun de udare. De obicei udam cu stropitoarea in partea de sus. Anul trecut am introdus la mijloc peturi de la apa plata, insa turnul ( cilindrul) nu a fost destul de larg si plantelor nu prea le-a mers asa de bine.Am intors peturile cu gura in jos si fundul l-am decupat (pe unde udam)iar apa se scurgea prin peturi, mai repede, pana la baza turnului. Anul acesta am pus un pet mai mare, tot cu gura in jos si functioneaza mult mai bine, turnul fiind mai larg.DSC05769

Va dorim mult spor in tot ceea ce faceti si sa aveti parte de multe flori vara aceasta!

 

Etichete: , , , , , , ,

4 responses to “Panselute sau turn pentru terasa

  1. o femeie

    7 Iunie 2016 at 12:50 PM

    la mine anul trecut pamantul s-a dus in jos si a tras radacinile si plantutele… un dezastru

     
    • Alfabet ReCreativ

      8 Iunie 2016 at 9:45 PM

      Nu am avut astfel de probleme… au fost frumoase intotdeauna florile si s-a umplut de flori!

       
  2. o femeie

    7 Iunie 2016 at 12:54 PM

    a, si ar merge petuniile. Acestea se intind de nebune.

    Turnul meu de anul asta e cu verdeturi, o sa ii fac o poza🙂

     

Lasă un răspuns

 
