RSS

Florile si candelabrul

27 Mai

V-ati gandit vreodata ca florile si candelabrul s-ar intelege de minune? Acest proiect a fost terminat anul trecut dar din lipsa de timp nu am reusit sa postez pe blog.

Daca doriti sa va infrumusetati un colt suspendat ( in interior sau in exterior ) aveti nevoie doar de cateva lucruri:

  • in primul rand un candelabru vechi in care sa puteti planta flori
  • vopsea la spray, culoarea preferata( aplicati doua straturi de vopsea pe toata suprafata exterioara a candelabrului)
  • pamant pentru flori
  • florile preferate ( le plantati in sticlele candelabrului)
  • lipici( daca sticlele nu sunt fizate su suruburi, lipiti-le cu lipici de suport)

DSC05773

Anul acesta am plantat alte plante in el si l-am mutat din locul initial. Acum nu mai e in mijlocul tavanului de sub terasa ci e foarte aproape de coltul meu de citit. Trebuie sa am si flori cand citesc.

Si iata cat de frumos e candelabrul si cat de placut arata coltul meu!DSC05771

Mai trebuie sa adaug ghivecele cu flori!

Spor in toate!

 

 

Etichete: , , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
