RSS

Dame- joc pentru curte

29 Iun

Ce am lucrat azi? Am lucrat cu mare greu la prima parte a jocului „Dame”. Ca sa ne fie mai usor, am facut o versiune mai simpla, a tablei de sah, direct in iarba ( trebuia sa folosesc cate cinci patrate de ciment dar cred ca ajung si patru daca nu se hotaresc fetele sa joace si sah). Am cumparat de la un magazin niste caramizi ( sa le zic asa) din ciment. Din pacate nu erau patrate, ca si cele din imagine, ci niste dreptunghiuri mai mari din care sotul meu a taiat 8 patrate.

Am asezat patratele pe  iarba, ca si pe o tabla de sah, ca sa aproximez marimea locului necesar. Le-am adunat apoi gramada si m-am apucat de sapat.

DSC06385

Am indepartat toata iarba si o un strat de pamant. Pamntul l-am greblat ca sa fie cat mai drept apoi m-am apucat de construit tabla. In timp ce asezam patratele in ordine, batatoream bine pamantul sub ele si m-am asigurat ca se vor ridica la nivelul ierbii din jur.Pamantul care l-am scos din groapa respectiva, l-am pastrat intr-o galeata.DSC06386

Dupa ce am asezat toate patratele, am pus pamant in patratele goale. Nu le-am umplut pana sus, am lasat  un pic de loc pentru a mai pune seminte de iarba si apoi sa pot acoperi semintele cu pamant.Am aranjat frumos si marginile si m-am asigurat ca marginile sa nu fie mai sus decat iarba din jur.Am udat bine toata tabla!!

Cand tundem iarba, putem trece direct peste ” tabla ” cu masinaria.DSC06388Acum asteptam cu nerabdare sa creasca iarba. Pana creste, o sa lucram la piesele pentru joc. Vom reveni cu proiectul finit peste cateva zile! Urati-ne noroc si spor la treaba!!

Si noi va dorim mult spor la joaca!!

 

 

 

Etichete: , , , , , ,

9 responses to “Dame- joc pentru curte

  1. o femeie

    12 Iulie 2016 at 11:41 AM

    abia abia astept sa vaz rezultatul final!

     
    • Alfabet ReCreativ

      12 Iulie 2016 at 3:54 PM

      I iesit iarba, trebuie tunsa insa nu e foarte deasa! Trebuie sa mesterim piesele de joc!

       
      • o femeie

        18 Iulie 2016 at 7:27 AM

        daca uzi creste mai repede?🙂 (eu ard de nerbdare, dupa cum vezi😀 )

         
  2. Gabriela Graur

    17 Iulie 2016 at 2:57 AM

    Interesant ! Ah si ce placut e sa stai cu picioarele goale prin iarba !!! Frumoasa idee !

     
  3. o femeie

    11 August 2016 at 6:24 AM

    mai pui poze?🙂 iarba o crescut deja🙂

     
  4. Marius

    20 August 2016 at 2:32 PM

    a crescut iarba ? cum arat acum ?

     
  5. o femeie

    23 August 2016 at 1:21 AM

    toate bune la voi? nu ai mai scris de mult timp….

     
    • Alfabet ReCreativ

      1 Septembrie 2016 at 6:59 AM

      Toate bune! Multumim pentru grija!!! Vara cam ocupata, de fapt foarte ocupata;au fost bunicii la noi,ne-am jucat mult si ne-am scaldat mult, am stat mai mult pe afara, ne-am ocupat de gradini, am fost si plecati in concediu si azi e prima zi de scoala 🙂 sper sa reusesc sa recuperez din lipsa! Va dorim sa aveti un sfarsit de saptamana cat de frumos!

       
  6. Alfabet ReCreativ

    1 Septembrie 2016 at 7:17 AM

    Iarba o crescut, o tuns-o sotul meu si cand a trecut cu masinaria peste iarba s-a smuls toata iarba din radacina…..tre sa replantez…..tre sa cumpar seminte…tre sa merg la magazin…..

     

Lasă un răspuns

 
