RSS

Cartofi la galeata-productie

09 Sep

Anul acesta am recoltat cartofii, care de data asta s-au facut in galeata, respectiv ghiveci.Asta primavara am plantat cartofi in galeata de anul trecut si inca intr-un ghiveci.Poza de mai jos e facuta la sfarsitul sezonului, cand deja tulpinile s-au uscat.

dsc07457

Asta primavara am folosit niste cartofi mai vestejiti, cumparati de la magazin. Cred ca am folosit doi cartofi. Am taiat cartofii in cate trei bucati si am avut grija ca fiecare parte sa fie incoltita.In fiecare recipient am pus cate trei  „cartofi” incoltiti, am acoperit cu pamant si am udat bine. A mai avut si ploaia grija de cartofi!

dsc07458

Avantaje:

  • Recipientele nu necesita mare ingrijire!
  • Fiind afara le-a mai purtat si ploaia de grija!
  • Nu au avut buruieni prea multe.
  • Fetele au cercetat din cand in cand recipientele si au observat ce se mai intampla cu plantele.
  • Mai ajuta si copiii cu udatul.

In poza de mai jos puteti vedea recolta din galeata.

dsc07459

 

Dezavantaje:

  • Singurul dezavantaj, cartofii sunt marunti!Nu ne-am asteptat oricum sa avem o productie de cartofi uriasa, cu cartofi uriasi.Suntem multumite de munca noastra si anul viitor incercam din nou

O sa incerc sa o conving pe Tia sa se ocupe ea singura de un ghiveci si productia sa o duca la jurizat.

In poza de mai jos avem productia din ghiveci.
dsc07461 Totalul :aproximativ 3 kg de cartofi (ghiveci +galeata).

Ce vom face cu cartofii? Cu siguranta ii vom gati.O parte din ei vor fi insa pastrati pana la primavara pentru recipientele pe care le vom replanta.

Poate va intrebati daca s-a meritat efortul. Ce efort? Mai simplu de atat nici ca se putea.

Mult spor in tot ceea ce faceti si sa aveti parte de o toamna bogata, cu multe roade frumoase!

 

Etichete: , , , , , , , , ,

2 responses to “Cartofi la galeata-productie

  1. o femeie

    16 Septembrie 2016 at 8:40 AM

    eu am avut de data asta un singur cartof si maaare! . Anul trecut avui mici si multi🙂

     
    • Alfabet ReCreativ

      19 Septembrie 2016 at 7:05 AM

      Poate la anul voi avea si eu doi si mari!
      Din productia de anul acesta am gatit deja o tura…. mai am pentru o jumatate ca restul ii tin pentru la anul.

       

Lasă un răspuns

 
