RSS

Indepartarea lipiciului de abtibilduri de pe haine

19 Sep

Daca aveti copii, cu siguranta v-ati trezit si cu niste abtibilduri lipite pe haine. Si cum noi suntem mame ocupate, probabil ca unele dintre aceste haine au ajuns si in masina de spalat fara ca abtibildul sa fie indepartat. Cand scoateti haina din masina: surpriza…lipiciul acela gumat a ramas pe haina si se incapataneaza sa iasa. Asa mi s-a intamplat si mie de cateva ori dar pana astazi nu mi-am dat prea mult silinta sa indepartez lipiciul…hainele au ramas doar de purtat prin casa. Dar acest pulover nu am vrut sa il pun la haine de casa pentru ca are pe el emblema scolii si cand mergem la diferite activitati sportive ne place sa ne reprezentam scoala si sa ii sustinem pe sportivi. Asadar am dat un Google si prima data m-am speriat. Unele mame au amintit cateva produse de care nu auzisem niciodata, plus pata mea trebuia indepartata azi. Iata produsele amintite de o mamica: Goo Gone, Un-Du, D-Solv, Avon Skin-so-Soft, WD-40 and Thoro. Produsul de la Avon l-as fi folosit dar nu il am in dotare iar restul implicau un drum pana la magazin.O alta mamica amintea cam aceleasi produse, plus sapun lichid de vase. Si de aici, totul e istorie!!! Se pune un pic de sapun pe pata, se imbiba bine-bine pata si frecati usor cu o periuta. Eu am folosit unghiile si lipiciul a iesit foarte usor. Ma gandisem ca pata nu va iesi prea bine si nu am facut poza inainte. Acum puloverul e in masina dar sunt convinsa ca locul unde a fost lipiciul va arata ca si inainte de lipici.

Spor mult va dorim iar daca cei mici se joaca cu abtibilduri nu va ingrijorati…lipiciul iasa foarte usor daca uitati abtibildul pe hainute!Ii puteti lasa chiar si pe cei mici sa ajute la indepartarea petei!

 
 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
