RSS

Capsuni Toscana

20 Sep

Asta vara, am umblat din sera in sera sa caut niste arbusti de afin, deoarece m-am mai pricopsit cu o gradina. Flori am destule, la fel si buruieni:cam toata vara. De data asta le-am zis fetelor ca punem afini, macar ne alegem si noi cu ceva. Si la o sera chiar am gasit arbusti de afin, i-am cumparat si la iesire dau peste niste ghivece cu capsuni cu floare roz. Sotul meu zice sa luam si noi iar eu ii zic ca nu imi trebuie capsuni doar de decor.Si florareasa zice:”Nu-i asa ce frumoase sunt aceste plante? Produc capsune foarte multe si toata vara!” Si am luat si eu o planta ca sa testez terenul-cum zicem noi.Si l-am testat.Planta am pus-o in ghiveci, pe un supor mai inalt deoarece am un caine care culege capsunele imediat ce se coc ( la fel face si cu rosiile din ghiveci).dsc07584

Va intrebati daca a produs capsune? Da! Foarte multe? Nu chiar asa de multe dar cred ca i-ar fi trebuit un ghiveci mai mare. Ce m-a bucurat cel mai tare a fost faptul ca a produs foarte multi lastari pe care i-am valorificat imediat. Plantele de mai jos asteapta cu nerabdare sa fie plantate. Vine si un ghiveci din acela cu gauri laterale si la produs cu ele!!!dsc07587

Si iata gradina mea care asta primavara a fost sapata, toti capsunii au fost scosi si am replantat randuri cu cate 4 capsuni. Cand Toscana s-a inmultit am mai plantat in locul capsunilor care nu au supravietuit.Acum astept productia ( daca nu ninge curand). Deja plantele Toscana s-au prins si au flori.S-ar putea sa fi avut si mai demult dar cainele o fi ajuns la ele inaintea noastra.dsc07588

Mai sus este o terasa cu flori. Primavara aceasta au iesit cateva fire de dovleac si am zis ca au loc acolo sus. Am productie destul de frumoasa de dovleci. Anul asta nu cred ca trebuie sa cumpar dovleci pentru sculptat de Halloween .

Trebuie sa ii culeg, dar mai am cativa verzi si ii las sa se faca si ei frumosi!

Sa aveti parte de o toamna minuata si cu recolta imbelsugata!Spor mult!!

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
