RSS

Si noi dorim tableta

21 Sep

Acum cativa ani am cumparat o tableta, nu pentru fete ci pentru mine, ca sa pot citi carti fara a ma ingrijora ca trebuie sa le returnez la biblioteca, sau sa le prelungesc.Nu va voi povesti cat de dezmagita am fost, insa am invatat cateva lucruri care m-au ajutat mai tarziu cu Kindle.O sa va spun insa la ce mi-a fost de folos:

  • Bineinteles ca mi-a fost de mare folos la citit.
  • Mi-am dorit aceasta tableta ca sa imi pot descarca si carti in limba romana, pe care nu le-as gasi niciodata pe rafturile librariilor noastre si nicidecum la biblioteca locala ( vorbesc despre autori romani). Intre timp ma apucasem de citit „Anna Karenina” in engleza.Terminasem primul volum si fiind in week-end tare mi-am dorit sa incep si al doilea volum. Biblioteca era inchisa si singura posibilitate era sa descarc al doilea volum de pe internet;si l-am descarcat si am ales si varianta in limba romana.
  • Puteam accesa carti in cateva minute, fara a ma deplasa la biblioteca sau la librarie.
  • Puteam citi cartile fara graba  si le salvam pe tableta fara a imi ocupa locul pe rafturile din casa, care oricum sunt deja arhipline

Ce nu ne-a placut la tableta:

  • Un singur lucru: dupa cateva folosiri primeam niste mesaje de genul : unfortunately,Google.pocess gapps has stopped. Si am luat legatura cu producatorii tabletei si au fost foarte draguti si m-au ajutat sa fac cateva manevre dar nu a tinut. Apoi m-au invatat sa resetez tableta la setarile din fabrica, la fel fara mare noroc.Apoi m-au mai directionat ei printr-un porces pe care nu l-am inteles si nici asta nu a tinut si mi-au zis ca e de la Google si sa iau legatura cu ei. Am luat legatura cu ei insa fara niciun raspuns si acum ii fac vant tabletei si ma gandesc sa investesc intr-un Kindle pentru mine.

Ce ne-a placut la tableta:

  • Putem folosi tableta pe post de Kindle descarcand Kindle app ( cred ca asta o stie toata lumea).
  • Noi ( cred ca varianta asta nu este disponibila inca in Ro) putem cauta e-books pe situl bibliotecii noastre si cartea o putem descarca pe tableta in format epub. Uneori exista si varianta Kindle si se poate inchiria gratuit de pe Amazon
  • Ecranul mai mare
  • Posibilitatea de a descarca carti in limba Romana
  • Cand am resetat-o bineinteles ca ce aveam descarcat in Kindle App nu a  fost sters, informatiile au ramas neatinse.Ma speriasem ca trebuie sa caut iar toate cartile pe care le aveam deja in Kindle.

Cat a mers tableta ne-a fost de mare ajutor.Mi-am instalat Kindle app. si am descarcat o gramada de carti pentru fete. Ele oricum au macar cate 5 carti inchiriate de la biblioteca, totalul se poate ridica si pana la 20, depinde de ceea ce gasesc pe rafturi.De multe ori se plangeau ca nu prea mai gasesc carti si ca deja unele au fost citite de mai multe ori (si mergem la 4 biblioteci din apropiere).Asa le mai dadeam tableta mea si citeau de pe ea.Partea mai rea era ca trebuia sa stam la rand pentru a o folosi si de multe ori situatia se agrava. Si au mai invatat si de la scoala ca sunt app-uri educative si ca pot sa se joace si bineinteles ca nu le-a trebuit mult pana sa ne spuna ca si ele vor tableta.

Si anul trecut de Craciun, Mosul le-a adus cate un Kindle. Si Mosul le-a lasat si instructiuni de folosire foarte simple: timpul total petrecut pe Kindle era ( si mai este) de o ora(asta pentru ca nu stia inca Mosul ce setari are Kindle). Despre asta va vom povesti alta data!

Mult spor in tot ceea ce faciti si bineinteles mlt spor la citit!

 

 
 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Si noi dorim tableta

  1. o femeie

    23 Septembrie 2016 at 12:43 AM

    si eu vreau inca un kindle. Motivele sunt evidente😀

     

Lasă un răspuns

 
