RSS

Sacosa din tricou

22 Sep

Azi, facand curat prin casa am gasit niste tricouri pe care nu le mai poarta nimeni.Si pentru ca am vazut o idee buna aici m-am si apucat de treaba.Am mai tras cu ochiul si pe Pinterest si iata cum ne-am facut noi o sacosa in 10 minute si pe de-asupra si fara sa scot masina de cusut din debara.Asadar, apucati-va de colectionat tricouri cat mai colorate daca doriti sa va faceti astfel de sacose.Nu doar ca sunt foarte usor de facut dar pe langa faptul ca va vor fi de folos mai si ajutati la pastrarea curateniei ( asta in cazul in care nu le faceti cadou celor care au mai multa nevoie de ele decat noi).

Instructiuni foarte simple:

  1. Impaturiti tricoul in doua, pe lungime.
  2. Decupati cu grija manecile si gatul (nu va ingrijorati de aspect,oricum amanuntele nu se vor vedea).dsc07594
  3. La baza tricoului taiati franjuri dupa placut vostru ( ale noastre sunt cam 5/10 cm).
  4. Innodati franjurii din fata cu cei din spate.dsc07596
  5. Felicitari!!! Ati facut prima sacosa foarte simpla si foarte folositoare!!!

dsc07600

Va dorim spor in toate si sa folositi sacosele cu mult drag!

 

Etichete: , , , , , , ,

4 responses to “Sacosa din tricou

  1. o femeie

    23 Septembrie 2016 at 12:32 AM

    minunat🙂. Si asta e posibil si pt cine nu are masina de cusut si nici talente in ale acului!

    La urmatoarea, leaga franjurii pe dos si cand intorci sacosa acestia nu or sa se mai vada.

     
    • Alfabet ReCreativ

      23 Septembrie 2016 at 6:31 AM

      Da, sacosa foarte simpla. Franjurii i-am lasat asa ca mi s-or parut mai „fancy”. 🙂

       
      • o femeie

        24 Septembrie 2016 at 1:00 PM

        o sa fac si cu copilul🙂. ideea e minunata!

         
      • Alfabet ReCreativ

        24 Septembrie 2016 at 7:39 PM

        Is bune si de dat cadou daca tricourile sunt in stare buna! Si eu o sa fac cu fetele ca sa le dam cadou.

         

Lasă un răspuns

 
