RSS

Bine ai venit, Toamna

20 Oct

In fiecare an fac cate ceva ca sa decorez intrarea principala. Decorul de toamna imi place cel mai mult mai ales daca avem mai multi dovleci; restul le adun de prin gradina.

Pentru a face acest turnulet aveti nevoie de :

  • Un suport pentru rosii(daca aveti, daca nu improvizati din niste bete, sau pari)
  • Panglica de culoarea toamnei
  • Daca aveti crengi mai lungi si frumoase
  • Flori de toamna,uscate ( eu am pus din acelea artificiale plus niste frunze)
  • Am avut si ceva vita de vie salbatica dsc07738

Am intors suportul cu gura in jos si am legat „picioarele” suportului.Am infasurat pe suport vita de vie cu tot cu frunze.

toamna

In momentul in care am decorat suportul, am avut si un copil in dotare si m-a ajutat sa lipesc florile si frunzele artificiale. M-a ajutat si cand am infasurat panglica in jurul suportului ca sa nu se innoade.

toamnaaDaca va ingrijorati ca turnuletul va fi dus de vant, avem remediu si pentru vant! In interiorul suportului puteti pune un dovleac sau un ghiveci cu flori si sub ghiveci/dovleac fixati bine capatul panglicii cu care ati infasurat suportul!

Cam asa arata intrarea noastra. As mai face inca un turnulet pentru partea cealalta a usii, insa la primavara nu voi avea suporturi. O sa ma uit prin magazin, poate gasesc la reducere ca sa fac doi si pentru iarna.dsc07739

Sa aveti parte de o toamna frumoasa si bogata !

Mult spor in tot ceea ce faceti!

 

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
